Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende i går aftes. 
Efter en lang nonstop tur fra Stockholm ramte jeg Kolding i går aftes. Kroppen havde i den grad brug for lidt kærlig behandling, det fik jeg fint hos Manao i Kolding, på kendt adresse i Låsbygade. 
Købte 45 minutters full pakke, med superfransk. Normalt er jeg ikke til thai’er, men grundet den lange køretur, var jeg mere end moden til en omgang selvforkælelse. Det fik jeg også. En ret okay massage af ryg, ben nakke og skuldre. Havde bedt om en grundig omgang på bagsiden og det fik jeg. Derefter vendt om, lidt kysseri, som kunne have været lidt mere indlevende. Dernæst 69 og afsluttende med hun red mig til jeg kom. 
45 minutter efter, lukkede døren sig bag mig og jeg kørte den sidste halve time hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 36 minutter siden:

Besøgte hende i går aftes. 
Efter en lang nonstop tur fra Stockholm ramte jeg Kolding i går aftes. Kroppen havde i den grad brug for lidt kærlig behandling, det fik jeg fint hos Manao i Kolding, på kendt adresse i Låsbygade. 
Købte 45 minutters full pakke, med superfransk. Normalt er jeg ikke til thai’er, men grundet den lange køretur, var jeg mere end moden til en omgang selvforkælelse. Det fik jeg også. En ret okay massage af ryg, ben nakke og skuldre. Havde bedt om en grundig omgang på bagsiden og det fik jeg. Derefter vendt om, lidt kysseri, som kunne have været lidt mere indlevende. Dernæst 69 og afsluttende med hun red mig til jeg kom. 
45 minutter efter, lukkede døren sig bag mig og jeg kørte den sidste halve time hjem. 

Hvad betalte du for de 45 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 2 timer siden:

Hvad betalte du for de 45 minutter?

Vil tro det var nogenlunde standardpris. 
Men tjek hende selv ud. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i Vejle sidste år. Kendt adresse ca mellem banegården og havnen. Husker det ikke som noget særligt. Ikke ret meget pirring under massagen i hvert fald. Ved ikke om hun er blevet bedre til det. Men hun er sød nok. Og hun har en ret pæn krop synes jeg. Husker ikke prisen, men den har nok været ret gennemsnitlig. Mener jeg fik hj som afslutning. Ja, jeg husker faktisk ikke det vilde fra besøget. Fordi det bare druknede i de mange andre gennemsnitlige oplevelser, man har haft. Ikke noget der trak i retning af en gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden:

Vil tro det var nogenlunde standardpris. 
Men tjek hende selv ud. 

Eftersom hun ikke opgiver priser i annoncen, mener jeg ikke, at jeg skal fortælle hvad jeg fik de 45 minutter til. Måske det samme som alle andre også får, måske mere eller måske mindre. Vi havde umiddelbart en okay kemi. I hvert fald accepterede jeg prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 18 timer siden:

Eftersom hun ikke opgiver priser i annoncen, mener jeg ikke, at jeg skal fortælle hvad jeg fik de 45 minutter til. Måske det samme som alle andre også får, måske mere eller måske mindre. Vi havde umiddelbart en okay kemi. I hvert fald accepterede jeg prisen. 

Min erfaring er bare at de i Kolding kører med priser der er en hel del højere  end i eks. Vejle. 1.500 for en time synes jeg plejer de at forlange, og jeg gider ikke stå og forhandle, så hellere køre de 15 minutter ekstra til Vejle og få det for 1.000 og til ligeså god kvalitet hvis ikke bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 14 timer siden:

Min erfaring er bare at de i Kolding kører med priser der er en hel del højere  end i eks. Vejle. 1.500 for en time synes jeg plejer de at forlange, og jeg gider ikke stå og forhandle, så hellere køre de 15 minutter ekstra til Vejle og få det for 1.000 og til ligeså god kvalitet hvis ikke bedre.

Jeg har bare den holdning, at når der ikke opgives priser i annoncerne, så er der jo sikkert en grund til det. Måske de kører med differencierede priser, alt efter hvem der kommer osv. Så mener jeg bare ikke, at vi skal dele priser her halv-offentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Manao sidste weekend da hendes billeder tiltaler mig voldsomt. Og selvom jeg har relativt langt til Kolding synes jeg faktisk det var hele turen værd, jeg smilte ihverttilfald hele vejen hjemad :rolleyes:

Hun er meget sød og meget nem at tale med, hendes hud er silkeblød og hun elsker tydeligvis at blive slikket, både i 1 og 2 :) 

Når det er muligt agter jeg at gentage min køretur til hende, hun er blevet min favorit thai pige for nu.

Nåhh ja, det er HELT sikkert hende på billederne selvom billederne nok er lavet før hun kom til DK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun der stadigvæk? Har længe gået og ville møde hende igen, efter mit sidste besøg hos hende. Kan kun nikke genkende til hvad Herrman skriver. Vældig sød og yderst kompetent. og jeg havde faktisk selv samme smil på læben da jeg kørte hjem igen. Hun var i Vejle på daværende tidspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi Manao for nyligt. Hendes bambi øjne på billederne var simpelthen for tiltrækkende.

Det er helt sikket hende på billederne. 
Kom ind og fik et menukort stukket i hånden - budgettet rakte til 1 times B2B. Meeeeen

Massagen startede med mig på maven og hende påklædt. Massagen var ekstremt ensformigt. Bestemt ikke blid massage, men en tommeltot som kørte over præcis de sammme kvadratcentimeter hud igen og igen i måske 1-2 minutter. Herefter den anden side af ryggen. Sådan foregik det hele vejen ned - ingen pirring eller noget som helst. 

Efterhånden kom hun ned til fødderne og herefter afhøring med håndklæde. Så var der vend rundt, og så smed hun tøjet. Direkte til sagerne - olie på dilleren (altså min) og få den arbejdet hår med først hænder og herefter de lettere forstørrede attributter, sådan fioregik omgangen foran indtil hun sluttede med et HJ. Og det var så den massage.

Havde måske nok forventet lidt B2B på bagsiden og væsentlig mere pirring. Men virkede til at hun bare skulle have de første 45 minutters til at gå, så kun kunne komme til forsiden, og få tingene klaret. 

Gentagelsesfare - på trods af Bambi øjnene, så nej. Der var for lidt kvalitets massage over det, og for meget “pikspilleri” over det.  Kunne mere eller mindre selv have klaret det, 1200kr billigere. Dog uden nærkontakt med et par bryster tværet udover forsiden af min krop ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, den 23.5.2020 at 21:50:

Vil rigtig gerne checke hende ud.

Jeg vil bare gerne vide hvad prisniveauet er hos Manao....

Når han skriver std er fet ca:

600 - 15 min quickie

800 - 30 min fp

1000 - 45 min fp

1200 - 60 min fp

det er ret standard efterhånden, nogle køre med 1000 - 60min fp

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 20 timer siden:

Når han skriver std er fet ca:

600 - 15 min quickie

800 - 30 min fp

1000 - 45 min fp

1200 - 60 min fp

det er ret standard efterhånden, nogle køre med 1000 - 60min fp

Det er ikke de priser der står på hendes menukort, når man besøger hende. Der hedder det 1500 for en time FP 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 49 minutter siden:

Det er ikke de priser der står på hendes menukort, når man besøger hende. Der hedder det 1500 for en time FP 

Jamen så er det vel pris niveauet der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...