Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. 
hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. 
hvordan bærer I andre jer ad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkeliamk skrev, for 7 timer siden:

Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. 
hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. 
hvordan bærer I andre jer ad?

Så må hun have penge nok og er kun til rådighed en gang imellem. Der er mange andre thai piger, selv om jeg godt ka se hun ser dejlig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Kan det vara fråga om ”lokkemad” - dom har bild på henne, men hon finns aldrig på vaktplanen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkeliamk skrev, for 11 timer siden:

Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. 
hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. 
hvordan bærer I andre jer ad?

Jeg har aldrig haft et problem. En enkelt sms og så plejer aftale at være i hus. Det gælder Cherry og alle de andre kvinder der er/har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Men. .. er vi enige I, at det ikke er pigen på billedet, men kun en der ligner ?    Hvem kan bekræfte ?    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 7 minutter siden:

Men. .. er vi enige I, at det ikke er pigen på billedet, men kun en der ligner ?    Hvem kan bekræfte ?    

Vi er bestemt ikke enige. Og en underlig form for mistænkeliggørelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Bestemt ikke.  Kommer fra en tråd hvorunder stod “ ligner “.   Men hvis du kan bekræfte , er alt jo godt.    Og hvis du har besøgt mange klinikker er det nok mere reglen en undtagelsen når de er så smukke som hende her.    Men. Fedt hvis hun er real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 3 timer siden:

Bestemt ikke.  Kommer fra en tråd hvorunder stod “ ligner “.   Men hvis du kan bekræfte , er alt jo godt.    Og hvis du har besøgt mange klinikker er det nok mere reglen en undtagelsen når de er så smukke som hende her.    Men. Fedt hvis hun er real 

Prøv dog at læse mit svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende og kan bekræfte det er hende på billederne. Er først her for nylig de er begyndt at skjule hendes ansigt, men hun er the Real Deal og nok noget af det bedste GP, man kan drømme om - næsten uanset om man er til thai eller ej..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 2 timer siden:

Ditto O

Lynet2019 skrev, for 2 timer siden:

Ditto Old fart

Jeg må jo svare, som jeg gør, når du påstår, at hendes billeder er falske.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang fik jeg en aftale i hus.. da det var så godt.. sku jeg ha en igen..

prøvede 2 gange..

Første gang ingen svar..

2. gang ringede mutter, og gav mig valg mellem de 2 andre .. da Cherry var busy.. 

så monstro ikke hun bare er super overbooked?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet derud en enkelt gang med en aftale. Det var da Bee var der. Men hun var så alligevel optaget, da jeg endelig kom derud med en aftale. Det blev så den eneste gang, jeg skulle prøve det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...