mikkeliamk 20 Skrevet 22. Maj, 2020 Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. hvordan bærer I andre jer ad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 23. Maj, 2020 mikkeliamk skrev, for 7 timer siden: Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. hvordan bærer I andre jer ad? Så må hun have penge nok og er kun til rådighed en gang imellem. Der er mange andre thai piger, selv om jeg godt ka se hun ser dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 23. Maj, 2020 Kan det vara fråga om ”lokkemad” - dom har bild på henne, men hon finns aldrig på vaktplanen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 23. Maj, 2020 mikkeliamk skrev, for 11 timer siden: Jeg har nu prøvet at få en aftale i hus med Cherry i et par uger, men det virker til at være umuligt. Hendes annonce forsvinder og kommer så igen. hun svarer aldrig på SMS og det er kun lykkedes en gang at få en aftale op at stå, hvor hun så skrev om morgenen at den var aflyst. hvordan bærer I andre jer ad? Jeg har aldrig haft et problem. En enkelt sms og så plejer aftale at være i hus. Det gælder Cherry og alle de andre kvinder der er/har været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 23. Maj, 2020 Men. .. er vi enige I, at det ikke er pigen på billedet, men kun en der ligner ? Hvem kan bekræfte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 23. Maj, 2020 Lynet2019 skrev, for 7 minutter siden: Men. .. er vi enige I, at det ikke er pigen på billedet, men kun en der ligner ? Hvem kan bekræfte ? Vi er bestemt ikke enige. Og en underlig form for mistænkeliggørelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 23. Maj, 2020 Bestemt ikke. Kommer fra en tråd hvorunder stod “ ligner “. Men hvis du kan bekræfte , er alt jo godt. Og hvis du har besøgt mange klinikker er det nok mere reglen en undtagelsen når de er så smukke som hende her. Men. Fedt hvis hun er real Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 23. Maj, 2020 Lynet2019 skrev, for 3 timer siden: Bestemt ikke. Kommer fra en tråd hvorunder stod “ ligner “. Men hvis du kan bekræfte , er alt jo godt. Og hvis du har besøgt mange klinikker er det nok mere reglen en undtagelsen når de er så smukke som hende her. Men. Fedt hvis hun er real Prøv dog at læse mit svar... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 23. Maj, 2020 Har besøgt hende og kan bekræfte det er hende på billederne. Er først her for nylig de er begyndt at skjule hendes ansigt, men hun er the Real Deal og nok noget af det bedste GP, man kan drømme om - næsten uanset om man er til thai eller ej.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 23. Maj, 2020 Super. Lyder fedt. Tak for dit indput. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 23. Maj, 2020 Lynet2019 skrev, for 2 timer siden: Ditto O Lynet2019 skrev, for 2 timer siden: Ditto Old fart Jeg må jo svare, som jeg gør, når du påstår, at hendes billeder er falske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 28. Maj, 2020 Første gang fik jeg en aftale i hus.. da det var så godt.. sku jeg ha en igen.. prøvede 2 gange.. Første gang ingen svar.. 2. gang ringede mutter, og gav mig valg mellem de 2 andre .. da Cherry var busy.. så monstro ikke hun bare er super overbooked? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 434 Skrevet 29. Maj, 2020 Jeg er kommet derud en enkelt gang med en aftale. Det var da Bee var der. Men hun var så alligevel optaget, da jeg endelig kom derud med en aftale. Det blev så den eneste gang, jeg skulle prøve det sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg