Hop til indhold
afløbsrenseren

Østerbro 38C , Suisi -Stella - Bummi

Recommended Posts

Jep det er ganske vist :)......
 
Har efter meget lang tid ( alt for lang ) været på besøg hos Suisi,  flere af jer kender hende både fra stedet her og andre steder.
Fik bestilt en time med FP , og hun giver stadig en super massage ( hun kan tage fat hvis i ber hende om det ) , men hun kan heldigvis også være blid som jeg kan li det ;). blidt og pirrened :P.    så klar melding her fra super massage og en lækker afslutning 
 
Fik også lige hilst på Mørke Stelle og Bummi ,  som jeg også tidligere har haft fornøjelsen af ,  og håber på mere hvis jeg kan få en aftale i næst uge , ja livet er herligt.
 
God fornøjelse gutter og vær søde ved dem :) . 
 
Suisi Bummi og Stella.
Østerbro 38C 5000 Odense C
 
god aften 
Redigeret af Bryan Mills
Tlf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Travelmanager skrev, for 2 timer siden:

Stella - var det hende som i en kort periode også var på Lufthavnsvej? 

Og for lææænge siden på Østerbro 38F... Man må sige at der er godt booket op med Thai massage i den bygning. :-o

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Og for lææænge siden på Østerbro 38F... Man må sige at der er godt booket op med Thai massage i den bygning. :-o

Ja men med hensyn til    " Man må sige at der er godt booket op med Thai massage i den bygning. :-o "  må man ( jeg ) desv. sig at ikke det hele har været helt godt...

Vil dog lige pointerer at dette ikke gælder for Suisi -Stella - Bummi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 22 timer siden:

Nogen der ved hvordan man får fat i mørke stella, kan ikk finde annonce nogen steder

Stella tog hjem fra lufthavnsvej før jul, og har ikke arbejdet siden. Hun planlægger "Come back" til efteråret.

Der skal nok komme billeder, annoncer o.s.v. når hun er tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DIXIE skrev, for 9 minutter siden:

Stella tog hjem fra lufthavnsvej før jul, og har ikke arbejdet siden. Hun planlægger "Come back" til efteråret.

Der skal nok komme billeder, annoncer o.s.v. når hun er tilbage.

Altså...... stella er tilbage på adr som står øverst...    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 37 minutter siden:

Altså...... stella er tilbage på adr som står øverst...    

 

Såfremt vi taler om mørke Stella, fra Jamaica,  der var hos Suisi på Østerbro, og senere på Lufthavnsvej, så er hun ikke tilgængelig før til efteråret, og det har jeg fra hestens egen mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 22.5.2020 at 22:36:
Suisi Bummi og Stella.
Østerbro 38C 5000 Odense C

Kan nogen fortælle lidt om hvem/"hvad" Suisi og Bummi er. Alder, udseende og ydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi ville jeg da næsten mene du burde kende,  det var hende som startede op i brylle for en del år siden , mener også hun var med til opstart på rugårdsvej ( patty har stedet nu ) , efterfølgende startede hun på Østerbro 38   . ( korte version. )

Bommi kender jeg kun lidt også fra Østerbro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 35 minutter siden:

Suisi ville jeg da næsten mene du burde kende,  det var hende som startede op i brylle for en del år siden , mener også hun var med til opstart på rugårdsvej ( patty har stedet nu ) , efterfølgende startede hun på Østerbro 38   . ( korte version. )

Før Brylle var hun Sønder Boulevard. Hun er meget kompetente til sit arbejde efter min vurdering.

Men Afløbsrenseren har du været med Bommi? I så fald hvordan vil du beskrive hende?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

hvor gamle de (ca) er,  hvordan de ser ud og hvad de tilbyder.

Jeg har besøgt Suisi mange gang, rigtig mange gang. Mmen jeg har svært at gætte hendes alder. Jeg vil gætte på omkring 40 år.Det er mit eget gæt, jeg beklager, hvis nogen mener at hun under 40 år.  Hun var gift og har et barn, hun er mørk i huden. Hun er kvik og kan indlevere sig på andres situation.  Hun er rigtig god til massager og meget god til andet. Hun elsker, at blive slikket på klitoris. Du vil nyde hende @22 cm and thick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt Suisi mange gang, rigtig mange gang. Mmen jeg har svært at gætte hendes alder. Jeg vil gætte på omkring 40 år.Det er mit eget gæt, jeg beklager, hvis nogen mener at hun under 40 år.  Hun var gift og har et barn, hun er mørk i huden. Hun er kvik og kan indlevere sig på andres situation.  Hun er rigtig god til massager og meget god til andet. Hun elsker, at blive slikket på klitoris. Du vil nyde hende @22 cm and thick.

Jeg besøgte hende en gang i Brylle, og jeg mener at hun må være en del ældre end de 40 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 23 timer siden:

Kan nogen fortælle lidt om hvem/"hvad" Suisi og Bummi er. Alder, udseende og ydelser?

Jeg er næsten sikker på at der er en tråd om Bummi, som bl.a. ut har skrevet i efter besøg. Har du søgt under "Bummi"?

Har ikke tid til at søge selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hemmeligheder ligger åbenbart i stavemåden af hendes navn. Bommi og ikke Bummi.... :-) Nu huskede jeg hende:

 

Tak for info, kunne godt finde på at besøge en af dem på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha Ha, ja så dæmre det efterhånden for alle hvem de er.  

Victorsmil, har helt ret i sin beskrivelse af suisi :)  med hensyn til alder kan jeg sige hun ikke er fyldt de 40 endnu,    men næste gang er rund fødselsdag ;) .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan give en beskrivelse af hende Bummi?

Ja ikke for at være uhøflig, men kan se i den ældre tråd der refereres til, at der nærmest udelukkende har været kommunikation gennen PM - hvilket i min optik virker underligt og ikke mindst besværligt for alle.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 51 minutter siden:

at der nærmest udelukkende har været kommunikation gennen PM - hvilket i min optik virker underligt og ikke mindst besværligt for alle.

Kan jeg kun give dig ret i. :-( 

Big3lover skrev, for 52 minutter siden:

Nogen der kan give en beskrivelse af hende Bummi?

Jeg husker hende ikke tydeligt, men mener hun var lidt til den chuppy siden uden på nogen måde at være overvægtig og da slet ikke fed. Men nogle gode fornuftige former med rimelige bryster. Hun var bare rigtig sød og selv om hun stort set ingen selvtillid havde gjorde hun det bare rigtig godt.

Nu skal du ikke rive hovedet af mig hvis jeg husker forkert, men mener nogen lunde det var sådan hun var. Måske andre kan korrigere eller supplere?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 timer siden:

Nogen der kan give en beskrivelse af hende Bummi?

Ja ikke for at være uhøflig, men kan se i den ældre tråd der refereres til, at der nærmest udelukkende har været kommunikation gennen PM - hvilket i min optik virker underligt og ikke mindst besværligt for alle.

Enig, det er noget mystisk noget med det PM.. svesken på disken, det er hele meningen med det her forum. 

Nogle har et misforstået forhold til deres GP, eller luder som det også retteligt hedder på godt dansk.

De sælger seksuelle ydelser som en vare, og vi diskuterer og bedømmer offentligt dette, så andre kunder ikke spilder deres tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 31 minutter siden:

Enig, det er noget mystisk noget med det PM.. svesken på disken, det er hele meningen med det her forum. 

Nogle har et misforstået forhold til deres GP, eller luder som det også retteligt hedder på godt dansk.

De sælger seksuelle ydelser som en vare, og vi diskuterer og bedømmer offentligt dette, så andre kunder ikke spilder deres tid. 

Det du skriver er essensen i det hele, klart og præcist... Man kan selvfølgelig godt i nogen tilfælde uddybe noget til nogen i en PM, men lad være med at gøre det til standarden. Som du siger - svesken på disken og lad os høre meningen om pigen. Har man viden, erfaringer eller lignende om en pige der ikke skal deles offentligt - ja så hold det helt for jer selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 22 timer siden:

Kan jeg kun give dig ret i. :-( 

Jeg husker hende ikke tydeligt, men mener hun var lidt til den chuppy siden uden på nogen måde at være overvægtig og da slet ikke fed. Men nogle gode fornuftige former med rimelige bryster. Hun var bare rigtig sød og selv om hun stort set ingen selvtillid havde gjorde hun det bare rigtig godt.

Nu skal du ikke rive hovedet af mig hvis jeg husker forkert, men mener nogen lunde det var sådan hun var. Måske andre kan korrigere eller supplere?
 

Som jeg husker hende finder jeg at 22`s beskrivelse er ret præcis. relativt høj af en thai. Virker aldeles urutineret,og ikke meget for at vise ynderne frem. Ca 40, og som 22 skriver lidt chuppy uden at være egentlig overvægtig. Godt selskab og sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...