Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu har jeg ikke prøvet at få super fransk af en klinik....

Du vil på din tur rundt opleve flere thailandske piger/kvinder, der yder den service du efterspørger - og at muligheden til tider opstår i situationen. Det er mange steder op til den enkelte massør hvordan de enkelte services udføres - herunder om BJ er uden (og om BJ tilbydes i det hele taget). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisse slikkeren skrev, for 15 timer siden:

Hvilken thai klinik giver super france 

stort set alle vil jeg mene. jeg har da efterhånden besøgt en del, og der var det muligt at få SF

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 54 minutter siden:

stort set alle vil jeg mene. jeg har da efterhånden besøgt en del, og der var det muligt at få SF

ikke enig. min erfaring er max 10% tilbyder SF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

ikke enig. min erfaring er max 10% tilbyder SF.

tjaaa, måske har jeg så bare været heldig, så jeg vil bestemt ikke være uenig med dig. naturligvis har jeg da også fået afslag om SF når jeg har skrevet til dem, men det er godt nok ikke fra ret mange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisse slikkeren skrev, den 22.5.2020 at 15:53:

Hvilken thai klinik giver super france 

Hvis ikke "de fleste", så ihvertfald "en stor del", MEN..........Det kræver oftest at du har besøgt stedet 2-3 gange, og gerne den samme pige, før hun evt kaster sig ud i SF.

Det er blot den erfaring jeg fik da jeg turede rundt diverse steder i hele Stor København. Det skete som oftest under B2B for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...