Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lynet2019

Hov. Ikke alt kom med.   Jeg mener nej. Jeg har prøvet at ringe men hun er altid lige ude og handle.     Tror ikke hun er for real.    Pas generelt på med dette sted.  Pigerne er ikke dem der er på foto 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lynet2019 skrev, for 14 minutter siden:

Hov. Ikke alt kom med.   Jeg mener nej. Jeg har prøvet at ringe men hun er altid lige ude og handle.     Tror ikke hun er for real.    Pas generelt på med dette sted.  Pigerne er ikke dem der er på foto 

Jeg synes nu ellers altid, at Alice plejer at vise korrekte billeder af dem der er hos hende.
Men ok, det kan jo være at den unge pige Joy ikke ønsker at vise sig af personlige årsager.
Oldguy49 der besøgte Bam i anden tråd, var selv lidt i tvivl om billederne var af Bam

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for tilbagemeldingerne! Jeg er enig i, at Alice normalt bruger rigtige billeder, men også at man skal passe lidt på derude. Måske jeg tager chancen, med en af de 2 unge. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gammel rotte skrev, for 4 minutter siden:

Mange tak for tilbagemeldingerne! Jeg er enig i, at Alice normalt bruger rigtige billeder, men også at man skal passe lidt på derude. Måske jeg tager chancen, med en af de 2 unge. :-)

Ser frem til anmeldelsen - og ønsker dig "Joy" herfra :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...