Hop til indhold
TYR1975

Blowjob i naturen

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

 Har set hende sluge en pik til perfektion;)

…..hmmmm lige frem at sluge den, mon ikke @TYR1975 ønsker at få ynglekæppen med hjem igen :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 8 minutter siden:

…..hmmmm lige frem at sluge den, mon ikke @TYR1975 ønsker at få ynglekæppen med hjem igen :o

Det kan jo være han ikke har brug for at have sex mere i sit liv efter at have mødt @Nemtøs, og så vil den jo bare være et besværligt vedhæng som han lige så godt kan skille sig af med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jo være han ikke har brug for at have sex mere i sit liv efter at have mødt @Nemtøs, og så vil den jo bare være et besværligt vedhæng som han lige så godt kan skille sig af med.

ohhhh…tror næppe der er nogen som ønsker at betale denne pris, men vi dødelige bruger den også til andet....stik snablen tilbage i bukserne, hvis der er nogen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvis man ikke må se hende pga alderen, hvor finder man så én? Synes ikke det er mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 21.5.2020 at 15:43:

Hvis du er gammel nok kan jeg klart anbefale @Nemtøs. Har set hende sluge en pik til perfektion;)

Hvis hun er lige så sød og dejlig som dig Ida så er hun fantastisk, vi 2 har mødtes i skoven.

Gammel nok 42år hvor placere det mig henne af på alders skalaen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 21.5.2020 at 15:43:

Hvis du er gammel nok kan jeg klart anbefale @Nemtøs. Har set hende sluge en pik til perfektion;)

Ida du har helt ret har været heldig at mødes med skønheden 3 gange har også hørt gode ting om dig og jeg er gammel nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...