Hop til indhold
Jubas

Thai-massage i Vejle. Sex uden kondom

Recommended Posts

Guest lurik

Det er Vejles, uden sammenligning, mest usle og beskidte sted, har kun været det en gang, dog en ung sød pige med glimrende service, men stedets beskaffenhed gør at jeg ikke kommer der igen.
 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Aarhuselsker skrev, for 18 minutter siden:

Hun ser meget kraftig ud?

 

Ja det var ikke pigen på billederne der var aktiv da jeg var forbi men en anden rigtig sød og dejlig slank thai pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 6 timer siden:

Det er Vejles, uden sammenligning, mest usle og beskidte sted, har kun været det en gang, dog en ung sød pige med glimrende service, men stedets beskaffenhed gør at jeg ikke kommer der igen.
 

-lurik

Uden kondom  !!!! pas paa kun et godt raad , hold dig fra det , ellers gaa  og faa et tjek 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
tronheim skrev, for 1 time siden:

Uden kondom  !!!! pas paa kun et godt raad , hold dig fra det , ellers gaa  og faa et tjek 

Nej det var ikke uden kondom. Kunne jeg aldrig finde på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 21 timer siden:

Uden kondom  !!!! pas paa kun et godt raad , hold dig fra det , ellers gaa  og faa et tjek 

Stop nu med det moralisering! Det kommer i alle tråde hvor der er snak om ydelser uden kondom. Og hver eneste gang bliver det også påpeget at det ikke hører til under anmeldelser men skal tages i general debat. Hver eneste gang ender det også med at der kommer en administrator og skal slå det fast … igen igen … Så skal vi ikke bare stoppe den med det samme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Stop nu med det moralisering! Det kommer i alle tråde hvor der er snak om ydelser uden kondom. Og hver eneste gang bliver det også påpeget at det ikke hører til under anmeldelser men skal tages i general debat. Hver eneste gang ender det også med at der kommer en administrator og skal slå det fast … igen igen … Så skal vi ikke bare stoppe den med det samme? 

Præcis og man ska passe på moralen ej overtager hjernen, som jeg læste Lurik:s  første skriv, var der  vist ingen antydning af sex uden, som jeg læser det skrev han blot det var et usselt sted, i øvrigt tror jeg Lurik godt ved hva sex  uden har af betydning, så venligst hold dig til fakta Tronheim, medmindre du bor i Newseeland, der findes vel næppe en Fakta :lol:

Tilbage til tråden, uden, Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 9 timer siden:

Præcis og man ska passe på moralen ej overtager hjernen, som jeg læste Lurik:s  første skriv, var der  vist ingen antydning af sex uden, som jeg læser det skrev han blot det var et usselt sted, i øvrigt tror jeg Lurik godt ved hva sex  uden har af betydning, så venligst hold dig til fakta Tronheim, medmindre du bor i Newseeland, der findes vel næppe en Fakta :lol:

Tilbage til tråden, uden, Tak

Vil lige stave for dig ! det hedder New Zealand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og bare lige til orientering  der var en meget god grund til det jeg ville sige . men skulle nok have textet privat til Luriks   , med det samme !

Sorry det har jeg gjort nu og han forstod hvad jeg mente . Så nu behøver i ikke flere kommentar .

God dag til jer  Herfra    N E W    Z E A L A N D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tronheim skrev, den 21.5.2020 at 18:06:

Uden kondom  !!!! pas paa kun et godt raad , hold dig fra det , ellers gaa  og faa et tjek 

Hvorfor det?? Statistisk set har du pt. større sandsynlighed for at blive smittet med covid-19 når du besøger et prostitueret, og det selvom du bruger gummi m.m. Så hvis man skal følge din logik, så skal man helt holde sig fra prostituerede pt.

Og lidt baggrunds info.

Hvis du er intimt sammen med en som har covid-19 i smittestadiet, i mere end 15 min. så har du en næste 100% sandsynlighed for at blive smittet. Og det er selvom du bruger gummi, spritter af m.m.

Hvis du har analt ubeskyttet samleje med en som har en kønssygdom i smitte stadiet, så er din sandsynlighed for at blive smittet, for de mest smitsomme kønssygdomme, under 25%.

Hvis du ikke tror på ovenstående, så prøv at droppe facebook og læs lidt på sundhedsmyndighederners officelle websites.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...