Hop til indhold

Massøren Silkeborg ADVARSEL

Featured Replies

Skrevet

Havde en aftale idag 0915, var kørt 90 km. Mødte op 5 min før tid, blev brændt af på det skammeligste. Ham kan I ikke regne med

Skrevet

Hmm, kan man regne med én "anmeldelse" - uden link..?

Skrevet
  • Author
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Hmm, kan man regne med én "anmeldelse" - uden link..?

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan f... et link skulle kunne ændre på troværdigheden ? Du kan da sagtens skrive noget urigtigt, selv om du poster et link. 

Skrevet

Vil lige forsøge at forsvare mig lidt her.. Jeg ringede til Adonis, ingen svar, skrev en sms, ingen svar, skrev på EG, uden svar tilbage. Forklarede at jeg havde problemer med bilen og ventede på vejhjælp i over 1 time. Men ok, hvis Adonis har brug for at skrive sin oplevelse uden at tage det med... Så fred være med det..Du er velkommen til at vende tilbage en anden dag.

Skrevet
Massøren Silkeborg skrev, for 18 minutter siden:

Vil lige forsøge at forsvare mig lidt her.. Jeg ringede til Adonis, ingen svar, skrev en sms, ingen svar, skrev på EG, uden svar tilbage. Forklarede at jeg havde problemer med bilen og ventede på vejhjælp i over 1 time. Men ok, hvis Adonis har brug for at skrive sin oplevelse uden at tage det med... Så fred være med det..Du er velkommen til at vende tilbage en anden dag.

rigtig fint svar - håber i mødes en dag og får "good times" :-)

Skrevet
  • Author

Jamen så synes jeg da at jeg vil bede om en "ommer"  sådan officielt her. For jeg havde sandt for dyden glædet mig som en lille dreng til juleaften. Hvad kan du tilbyde mht anden aftale,?

Skrevet
adonis skrev, den 25.5.2020 at 10:56:

Jamen så synes jeg da at jeg vil bede om en "ommer"  sådan officielt her. For jeg havde sandt for dyden glædet mig som en lille dreng til juleaften. Hvad kan du tilbyde mht anden aftale,?

Måske var det mere på sin plads med et offentligt undskyld til ham og os andre. Jeg synes jo nok han er undskyldt, med så meget han har gjort for at kontakte dig. Det kunne du vel ikke undgå at vide? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.