Hop til indhold
adonis

Massøren Silkeborg ADVARSEL

Recommended Posts

Havde en aftale idag 0915, var kørt 90 km. Mødte op 5 min før tid, blev brændt af på det skammeligste. Ham kan I ikke regne med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Hmm, kan man regne med én "anmeldelse" - uden link..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Hmm, kan man regne med én "anmeldelse" - uden link..?

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan f... et link skulle kunne ændre på troværdigheden ? Du kan da sagtens skrive noget urigtigt, selv om du poster et link. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige forsøge at forsvare mig lidt her.. Jeg ringede til Adonis, ingen svar, skrev en sms, ingen svar, skrev på EG, uden svar tilbage. Forklarede at jeg havde problemer med bilen og ventede på vejhjælp i over 1 time. Men ok, hvis Adonis har brug for at skrive sin oplevelse uden at tage det med... Så fred være med det..Du er velkommen til at vende tilbage en anden dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Massøren Silkeborg skrev, for 18 minutter siden:

Vil lige forsøge at forsvare mig lidt her.. Jeg ringede til Adonis, ingen svar, skrev en sms, ingen svar, skrev på EG, uden svar tilbage. Forklarede at jeg havde problemer med bilen og ventede på vejhjælp i over 1 time. Men ok, hvis Adonis har brug for at skrive sin oplevelse uden at tage det med... Så fred være med det..Du er velkommen til at vende tilbage en anden dag.

rigtig fint svar - håber i mødes en dag og får "good times" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så synes jeg da at jeg vil bede om en "ommer"  sådan officielt her. For jeg havde sandt for dyden glædet mig som en lille dreng til juleaften. Hvad kan du tilbyde mht anden aftale,?

Del dette indlæg


Link til indlæg
adonis skrev, den 25.5.2020 at 10:56:

Jamen så synes jeg da at jeg vil bede om en "ommer"  sådan officielt her. For jeg havde sandt for dyden glædet mig som en lille dreng til juleaften. Hvad kan du tilbyde mht anden aftale,?

Måske var det mere på sin plads med et offentligt undskyld til ham og os andre. Jeg synes jo nok han er undskyldt, med så meget han har gjort for at kontakte dig. Det kunne du vel ikke undgå at vide? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...