Frodige Ida 5386 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal starte op med SF fra 1 juni eller om det er for tidligt. Hvad gør i piger og mænd i disse tider? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 20. Maj, 2020 Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden: Jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal starte op med SF fra 1 juni eller om det er for tidligt. Hvad gør i piger og mænd i disse tider? Hvis du tænker på covid-19, så smitter det kun via slimhinderne i ansigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. Maj, 2020 OldDane skrev, for 4 minutter siden: Hvis du tænker på covid-19, så smitter det kun via slimhinderne i ansigtet. Med den logik kan det jo smitte fra pige til gæst. Og så er der fundet corona i mænds sæd - men sidst jeg læste, var det uvist om det også smittede derigennem. Mit eget take er at risikoen nok er til stede either way, i det øjeblik man kommer sine gæster så nær som vi gør, så jeg tror (uden at vide med sikkerhed) ikke at det gør den store forskel. Derfor har jeg ikke begrænset mine ydelser på den front men i stedet begrænset mit antal gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldDane 108 Skrevet 20. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Med den logik kan det jo smitte fra pige til gæst. Og så er der fundet corona i mænds sæd - men sidst jeg læste, var det uvist om det også smittede derigennem. Mit eget take er at risikoen nok er til stede either way, i det øjeblik man kommer sine gæster så nær som vi gør, så jeg tror (uden at vide med sikkerhed) ikke at det gør den store forskel. Derfor har jeg ikke begrænset mine ydelser på den front men i stedet begrænset mit antal gæster. Det lyder som en meget fornuftig og pragmatisk beslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Jeg giver fortsat blowjob uden brug af kondom og sluger også. Men det er meget begrænset hvad jeg laver af aftaler. Kan mærke at interessen for det jeg tilbyder/mig stort set ikke er eksisterende. Redigeret 20. Maj, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. Maj, 2020 OldDane skrev, for 11 minutter siden: Det lyder som en meget fornuftig og pragmatisk beslutning. Pragmatik er nu engang noget så sexet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 20. Maj, 2020 Hej hvis jeg skal svare, er der lige så står risiko for at få covid 19 om det er 1. Juni - det er alt for tideligt at have så tæt kontakt - og i gp kan ikke se på en mand, om han bære smitten - også kommer den næste mand - så er der allerede en stor smittekilden igang.... selv om myndighederne begynder at lukke op, for samfundet... og tro nu ikke jeg ikke savner at besøge gp - i mange år op til corona tiden - besøgte jeg gp 6-8 gange om måneden, jeg kan ikke huske jeg har gået så længe uden sjovt og frækt selskab - men jeg holder ud. jeg er i job hvor jeg ser folk dø af mindre, så om jeg skal vente 6 mdr mere - så med min alder - vil jeg have mange år og hygge mig i, istedet for at risikerer at blive smittet eller smitte andre... stay horny - stay safe - just a little bit longer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg plejer at give blow med, pt tilbyder jeg udelukkende massage og svensk, ingen blow, ingen samleje, jeg vil ikke så tæt på mine gæster endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg tilbyder det aldrig.. Men jeg arbejder som jeg plejer bare med mere afspritning og skift af sengetøj.. Den mest anvendelige måde at begrænse smitte på er ved at alle husker at spritte deres hænder og vaske hænder ofte.. Og at man selvfølgelig undgår at hoste osv på hinanden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 20. Maj, 2020 OldDane skrev, for 2 timer siden: Hvis du tænker på covid-19, så smitter det kun via slimhinderne i ansigtet. Måske... Se denne nyhed: https://videnskab.dk/krop-sundhed/coronavirus-fundet-i-saed-fra-unge-maend-hvilken-betydning-har-det Som der står er det dog et ret lille studie, ligesom der skal forskes mere i om det er levende virus. Hvis det er levende virus, tænker jeg at der er en risiko, hvis det kommer i kontakt med mundens slimhinder. Jeg tror dog så også, at bare det at du er så tæt på en gæst, som du er ved samleje, er en større risiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 20. Maj, 2020 Mange tak for jeres bud i tråden. Jeg går i tænke boksen og ser tiden lidt an endnu. Knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 50 Skrevet 21. Maj, 2020 Altså når man hører om møder, retssager o.lign. Hvor halvdelen er gået derfra smittede, så tænker jeg det er ligegyldigt om man har kondom på eller ej. Man er så tætte, så man nærmest er sikker på at blive smittet uanset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Kan mærke at interessen for det jeg tilbyder/mig stort set ikke er eksisterende. Jeg var faktisk ikke klar over, at du var i gang igen. Det kan jo have betydning. Når det er sagt er en del mænd nok også stadig forsigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Craw skrev, for 2 timer siden: Altså når man hører om møder, retssager o.lign. Hvor halvdelen er gået derfra smittede, så tænker jeg det er ligegyldigt om man har kondom på eller ej. Man er så tætte, så man nærmest er sikker på at blive smittet uanset. Exactly. There is a reason why they have proclaimed a 2meters social distance measure. BJ with or without is not the issue. The issue is the moment you let the client in to your place. At that very moment you have the risk of getting infected. Redigeret 21. Maj, 2020 af Buddha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 21. Maj, 2020 Fætteren skrev, for 37 minutter siden: Jeg var faktisk ikke klar over, at du var i gang igen. Det kan jo have betydning. Når det er sagt er en del mænd nok også stadig forsigtige. Jeg kan godt forestille mig, at vi er en del modne mænd der holder igen, da vi er i risiko gruppen på grund af alder. En ting er hvis jeg blev smittet, men hvis jeg er skyld i at min kone på samme alder blev smittet og alvorlig syg, det ville være forfærdeligt. Så Tess, Sweet Sophie, m.fl. i må vente indtil videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 21. Maj, 2020 Med mindre der pludselig kommer et gennembrud med en effektiv vaccine, så ophører smitterisikoen ikke forløbig. Snarere tværtimod nu hvor Søren og Mette åbner landet op. Så jeg har valgt igen at besøge piger. Dog uden at kysse . Om det gør en forskel? Nok mere hen ad: så har jeg da gjort noget .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 Fætteren skrev, for 50 minutter siden: Jeg var faktisk ikke klar over, at du var i gang igen. Det kan jo have betydning. Når det er sagt er en del mænd nok også stadig forsigtige. Det er i den grad også vigtig at være forsigtig, og passe godt på sig selv og andre. Jeg har blot valgt at de få jeg nu mødes med, giver jeg stadig det "samme type" af blowjob som forinden covid-19. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 21. Maj, 2020 De forholdsregler jeg har taget er alt ned kondom. Ingen kys eller fisseslik til mig. sex er kun i doggy. Alt bliver spritter af og skiftet ud. Jeg er hovedsageligt at træffe i det fri. Om mine forholdsregler hjælper aner jeg ikke. Jeg savner slemt smagen af pik. Jeg bliver aldrig fan af Blow med kondom. Men ønsker gæsten det, er det altid muligt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 21. Maj, 2020 Frodige Ida skrev, for 38 minutter siden: Jeg bliver aldrig fan af Blow med kondom. Jeg kan anbefale London jordbærkondomer, dels smager de bedre, dels er tutten mindre, så man ikke mærker den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 21 timer siden: Jeg giver fortsat blowjob uden brug af kondom og sluger også. Men det er meget begrænset hvad jeg laver af aftaler. Kan mærke at interessen for det jeg tilbyder/mig stort set ikke er eksisterende. Nemtøs interressen for det du tilbyder er stor. Desværre er der for få danske piger i KBH som tilbyder blow jobbog slug. (Skriv gerne en pm hvis I kender nogen) Mig interessen for dig mangler ikke, eneste forhindring er afstanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 21. Maj, 2020 fræk6 skrev, for 20 timer siden: Hej hvis jeg skal svare, er der lige så står risiko for at få covid 19 om det er 1. Juni - det er alt for tideligt at have så tæt kontakt - og i gp kan ikke se på en mand, om han bære smitten - også kommer den næste mand - så er der allerede en stor smittekilden igang.... selv om myndighederne begynder at lukke op, for samfundet... og tro nu ikke jeg ikke savner at besøge gp - i mange år op til corona tiden - besøgte jeg gp 6-8 gange om måneden, jeg kan ikke huske jeg har gået så længe uden sjovt og frækt selskab - men jeg holder ud. jeg er i job hvor jeg ser folk dø af mindre, så om jeg skal vente 6 mdr mere - så med min alder - vil jeg have mange år og hygge mig i, istedet for at risikerer at blive smittet eller smitte andre... stay horny - stay safe - just a little bit longer Nu skal jeg ikke gøre mig klogere end jeg er, men... med antagelse om at ca 1,1% af befolkningen er smittet så er sandsynligheden for at blive smittet med covid-19 meget lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 21. Maj, 2020 sn57 skrev, 1 time siden: Nu skal jeg ikke gøre mig klogere end jeg er, men... med antagelse om at ca 1,1% af befolkningen er smittet så er sandsynligheden for at blive smittet med covid-19 meget lille Så kan du jo blive ved, hvormange har den sygdom og en anden sygdom - hvis det er den måde du lever på - så ser jeg dig sikker på mit job en dag - og der ligger du helt stille.... jeg kender godt den, med det er altid naboen det sker for - men hvis du besøger en gp som har haft mange kunder, så er i alle i en kæmpe stor risikogruppe - og det er ikke nok bare at spritte hænder, skifte sengetøj - hvis du spritter din mund, har du allerede virus næste gang du har spyt i munden... vi bliver sikkert aldrig enig, og det behøver vi heller ikke blive, jeg tager også chancer, men vælger lige at holde en pause indtil videre, da jeg ikke ønsker at få covid19 eller smitte andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 21. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: Jeg giver fortsat blowjob uden brug af kondom og sluger også. Men det er meget begrænset hvad jeg laver af aftaler. Kan mærke at interessen for det jeg tilbyder/mig stort set ikke er eksisterende. Det passer ikke frække. Der er mange der gerne vil dig, men du er vist blevet kræsen tror jeg. Er det rigtigt forstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Maj, 2020 Jeg har altid været selektiv i mine tilvalg - ønsker kun gode oplevelser. Og nej, der er ikke mange der rent faktisk er parat til at mødes med mig.. der er mange der skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har altid været selektiv i mine tilvalg - ønsker kun gode oplevelser. Og nej, der er ikke mange der rent faktisk er parat til at mødes med mig.. der er mange der skriver. Jeg ved du siger, at du hygger dig med at skrive og bygge op, men min erfaring er, at dem der skriver og skriver sjældent er seriøse. Og da slet ikke hvis de skriver i ugevis..... Hvorimod dem der er præcise i hvad de ønsker, hvor og hvornår er lettere at lave en klar aftale med og er interesserede i at overholde den. Skriverne bruger det bare til lir og p..spilleri. Måske du skal prøve at lukke en aftale hurtigere med en der virker seriøs, og så hyggeskrive med nogle andre? Bare for at se om det virker for dig. Redigeret 21. Maj, 2020 af Liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg