Hop til indhold
Skandb.M.

Erfaring i at træne sin pik?

Recommended Posts

Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed.

Byd ind med virkningsfulde øvelser til en motiveret libertiner.

Redigeret af Skandb.M.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, ja. Det er rigtigt - der er en bog om emnet. Tak for det, Liv. Så måske, der er brødre, som har erfaring med om bogens øvelser rent faktisk virker?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter jeg generelt har sat motion på skemaet (og droppet røg) er mine "præstationer" i dag bedre end for 15 år siden. Det er bare almen træning, ikke målrettet bækkenbund. Men det mentale betyder mere for mig nu end dengang.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 33 minutter siden:

Efter jeg generelt har sat motion på skemaet (og droppet røg) er mine "præstationer" i dag bedre end for 15 år siden. Det er bare almen træning, ikke målrettet bækkenbund. Men det mentale betyder mere for mig nu end dengang.

Kan erklære mig helt enig i dette synspunkt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skandb.M. skrev, for 1 time siden:

Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed.

Prøv TNT 21 day challenge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Skandb.M. skrev, for 2 timer siden:

masser af proteiner og du vågner op til stiv pik hver dag - husk det mandlige kønshormon er tydeligst  først på dagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Tak for brugbar info og så oven i købet fra en Københavner og endda på site Eg og så i disse tider hvor man forbyder mentolsmøger og tilmed sætter prisen op, Tak for kaffe

Sorry afsporring :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skandb.M. skrev, for 2 timer siden:

Røgen blev lagt på hylden for et halvt år siden, og motionen er optimeret, så mangler vi bare resultaterne.

Good luck, Buddy!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skandb.M. skrev, for 4 timer siden:

Har du overvejet en penisring?

De hjælper helt sikkert med at holde erektionen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...