Skandb.M. 120 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed. Byd ind med virkningsfulde øvelser til en motiveret libertiner. Redigeret 20. Maj, 2020 af Skandb.M. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14435 Skrevet 20. Maj, 2020 Tjek bogen “Fra regnorm til anakonda”. Jeg kan ikke huske forfatteren, men det kan google sikkert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 20. Maj, 2020 Nå, ja. Det er rigtigt - der er en bog om emnet. Tak for det, Liv. Så måske, der er brødre, som har erfaring med om bogens øvelser rent faktisk virker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9563 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Efter jeg generelt har sat motion på skemaet (og droppet røg) er mine "præstationer" i dag bedre end for 15 år siden. Det er bare almen træning, ikke målrettet bækkenbund. Men det mentale betyder mere for mig nu end dengang. Redigeret 20. Maj, 2020 af Bebop 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 346 Skrevet 20. Maj, 2020 Bebop skrev, for 33 minutter siden: Efter jeg generelt har sat motion på skemaet (og droppet røg) er mine "præstationer" i dag bedre end for 15 år siden. Det er bare almen træning, ikke målrettet bækkenbund. Men det mentale betyder mere for mig nu end dengang. Kan erklære mig helt enig i dette synspunkt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 120 Skrevet 20. Maj, 2020 Røgen blev lagt på hylden for et halvt år siden, og motionen er optimeret, så mangler vi bare resultaterne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 20. Maj, 2020 Skandb.M. skrev, for 1 time siden: Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed. Byd ind med virkningsfulde øvelser til en motiveret libertiner. Prøv TNT 21 day challenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 20. Maj, 2020 Skandb.M. skrev, for 2 timer siden: Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed. Byd ind med virkningsfulde øvelser til en motiveret libertiner. masser af proteiner og du vågner op til stiv pik hver dag - husk det mandlige kønshormon er tydeligst først på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 20. Maj, 2020 Bebop skrev, for 2 timer siden: Efter jeg generelt har sat motion på skemaet (og droppet røg) er mine "præstationer" i dag bedre end for 15 år siden. Det er bare almen træning, ikke målrettet bækkenbund. Men det mentale betyder mere for mig nu end dengang. Tak for brugbar info og så oven i købet fra en Københavner og endda på site Eg og så i disse tider hvor man forbyder mentolsmøger og tilmed sætter prisen op, Tak for kaffe Sorry afsporring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 346 Skrevet 20. Maj, 2020 Skandb.M. skrev, for 2 timer siden: Røgen blev lagt på hylden for et halvt år siden, og motionen er optimeret, så mangler vi bare resultaterne. Good luck, Buddy!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 20. Maj, 2020 Skandb.M. skrev, for 4 timer siden: Som en moden herre med en dalende evne til erektion(jeg er stadig funktionsdygtig) vil jeg høre, om der er bedagede brødre, som har positiv erfaring med bækkenbundsøvelser og andre ikke kemiske veje til at genvinde noget af ungdommens stivhed. Byd ind med virkningsfulde øvelser til en motiveret libertiner. Har du overvejet en penisring? De hjælper helt sikkert med at holde erektionen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 21. Maj, 2020 Ja den med Penisringen er rigtig. Og du kan få en af god kvalitet med forskellige vibrationer - som kan lades op. Helt fin til opvarmning - og den kan også bruges under festen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 21. Maj, 2020 Ellers er der denne mulighed: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg