Hop til indhold

Recommended Posts

Super dejlig charmerende 100% dansk sort pige, der leverer det hun lover. Foto’s er real.

Selv venter jeg på hun er frisk på Mega efter Corona.....hun sutter som en afrikansk prinsesse : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alterkul

Er der i øvrigt nogen der har været forbi og besøge Alicia flere mand?

Overvejer med et par venner, om hun kunne være til en lille tur med 3-4 mand. Kunne være frækt at lade hende blive kørt hende rundt af flere mand.

Hun er så vidt jeg husker nem at kommunikere med, men hvis der er nogen der allerede har haft fornøjelsen, og som kan anbefale hende i den sammenhæng, hører vi gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Daniel24 skrev, den 20.5.2020 at 10:43:

Hej Eg 

nolge der for nyligt har besøgt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/252457

Jeg havde selv en drøm om en lækker afrikansk kvinde med dejlige trutlæber og fyldige bryster.

Fik anbefalet Alicia og lavede en aftale. ( sidste år )
Mødte op som aftalt og i døren blev åbnet af en lille korthåret mørk kvinde.
Desværre lugtede hun lidt af sved og var bestemt ikke nyvasket. Havde glædet mig til at slikke og dufte hendes lyserøde indtræk, men sådan blev det ikke. Duften tændte mig ikke, og hun spredte ikke velvilligt benene så man kunne komme til.
Hendes blow var lidt middelmådigt og hendes bryster var tynde og ikke fyldige som håbet.
Hun er skide sød og nem at tale med. Men min afrikanske drøm blev desværre ikke indfriet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nybegynder11 skrev, for 18 timer siden:

Hvor er hun at finde i byen ? På klinik eller privat ?

Hun siger hun låner lejligheden af sin veninde....  så det er privat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ked af du har haft denne oplevelse hos mig, har aldrig fået en dårlig anmeldelse før. 
bader hele tiden når Jeg arbejder. 
resten du skriver Er en meget indviduel ting, Har Aldrig fået af vide At mine bryster er som du beskriver og heller ikke blowjob. 
det her er ikke en kritik, Bare respons (: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xxnubisk skrev, den 23.9.2020 at 19:51:

Er ked af du har haft denne oplevelse hos mig, har aldrig fået en dårlig anmeldelse før. 
bader hele tiden når Jeg arbejder. 
resten du skriver Er en meget indviduel ting, Har Aldrig fået af vide At mine bryster er som du beskriver og heller ikke blowjob. 
det her er ikke en kritik, Bare respons (: 

Det er jeg da også ked af. Og at du ikke har haft nogen dårlige anmeldelser før, ændrer desværre ikke ved min opfattelse. Beklager...

Jeg valgte bevidst ikke at lave en anmeldelse,  men valgte bare at svare ærligt i mit indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...