Hop til indhold
Big3lover

Camille - Polsk pige i særklasse

Recommended Posts

Efter jeg faldt over denne nye annonce, tænkte jeg at nu måtte det være tid til at stikke næsen lidt frem igen efter Corona. Og det fortrød jeg ikke :-) . Hun er ganske enkelt i særklasse på alle måder, hvis man kan li' en chubby kvinde. Utrolig sexet og imødekommende, rigtig dejlig personlighed og helt nede på jorden. Man får præcis hvad man ser på billederne og hvad der står i annoncen.....dejlig stor fast røv som det er typisk på polske piger, brede hofter og (efter min mening) utrolig køn. Eneste "minus" kan være at hun også dufter helt fantastisk, men det kan man jo nok aftale sig ud af, hvis det kan skabe problemer på hjemmefronten. Ved faktisk ikke om der er mulighed for bad i huset.

Jeg blev budt velkommen, og hun gjorde meget for at jeg skulle føle mig tilpas. Blev tilbudt drikkevare med det samme. Derefter aftalte vi hvad der skulle ske.....af med tøjet mens hun smed sig på sengen. Jeg kravlede ned til skønheden, og så startede ellers en opvarmning man skal lede længe efter. Hun kastede sig over mig med et liderligt blik i øjnene, og begyndte at kysse dybt og heftigt. Mine hænder gramsede på alt hvad de kunne nå, og det gjorde hende bare endnu mere liderlig. Stiv pik stort set med det samme, på med kondom, og så et dejligt frækt blow med øjenkontakt. Så smed hun sig på ryggen og sagde "kom"....Jeg trængte op i hende, men efter et par forsigtige stød var det nærmest hende der kneppede mig, selom hun lå nederst. Hun nærmest sugede mig ind til sig mens vi kyssede heftigt. Bagefter hende op og ride hvor hun bare gav den gas. Det skal dog siges at hun virker utrolig opmærksom på ens kropssprog, For da jeg var ved at komme, stoppede hun op og sad bare og vrikkede lidt mens hun smilede frækt. Så røg hun om på alle fire....og hold kæft en udsigt :P. Hendes store røv strittede frækt bagud mens jeg kneppede hende i lange dybe stød. Hun svajede godt i ryggen mens hun hele tiden forsøgte at holde øjenkontakt....utrolig frækt. Jeg måtte overgive mig på stedet! Sikke en indlevelse. Vil betegne det som GFE. Bagefter tilbud om noget at drikke igen. Ingen rush med at komme ud af døren. I det hele taget et dejligt besøg hos en fantastisk kvinde, som snart skal gentages.

https://annoncelight.dk/showad/296558

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 timer siden:

Fantastisk anmeldelse,

har lige et spørgsmål: er stedet diskret ?

Det ligge et stykke ude på landet mellem Vissenbjerg og Morud. Ikke mange huse, men man passerer en gård på vej ud af en jordvej til stedet. Så jeg vil sige diskret. Der er dog nogle andre bygninger ved stedet, hvor der holdt nogle biler, men tror det hører til matriklen. Det er fint skiltet med husnummer når man kommer derud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, thanks for nice words about me :) 

I’m leaving on Monday evening. but I'll be back here in 1-2 weeks.

My English is not perfect, I can also speak German if it’s easier for someone. I think it’s best to use body language, which cannot be misunderstood :) 

Best regards and kisses, 

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 24.5.2020 at 07:50:

Kunne måske være mit næste "offer". Hun ser dejlig ud og lyder til også at være dejlig. 

Altså hvis den "lille" tur jeg fik er standart, så tør jeg godt garanterer at der er 100% tilfredshedsgaranti :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte denne dejlig trunte i går, og kan kun vedgå mig de rosende ord som Big3lover bruger om Camille.

Turen ud på landet var lang, men bestemt det værd :) og vil jeg tage den igen, HELT sikkert :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mallis skrev, 1 time siden:

Hi Camille , do you only operate in Jutland, or will you come to Copenhagen some day?. You look so nice and friendly

Som der står i et svar længere oppe har hun været et sted mellem Vissenbjerg og Morud. Begge steder ligger på Fyn der ikke er den del af Jylland, så derfor må svaret på dit ene spørgsmål  være at hun ikke KUN opererer i Jylland. Om hun kommer til København kan jeg selvfølgelig ikke svare på. :-) ;-) 
Men vil da helt sikkert give dig ret i at hun ser dejlig ud. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mallis skrev, for 1 time siden:

Hi Camille , do you only operate in Jutland, or will you come to Copenhagen some day?. You look so nice and friendly

Till now I was in Vissenbjerg and actually I’m in Aalborg. I don’t plan Copenhagen yet, but this may change.

Unfortunately, I can't be in Denmark for a long time, but maybe someday I'll come back. I'm here for the first time, I have lack of know-how to organize myself in Denmark :)


Thank you for the compliments, I’m surprised what kind people on high personal culture I can meet here and how people can be polite, it’s extremely nice :)

Greetings to everyone and kisses,

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, den 29.5.2020 at 14:05:

Till now I was in Vissenbjerg and actually I’m in Aalborg. I don’t plan Copenhagen yet, but this may change.

Unfortunately, I can't be in Denmark for a long time, but maybe someday I'll come back. I'm here for the first time, I have lack of know-how to organize myself in Denmark :)


Thank you for the compliments, I’m surprised what kind people on high personal culture I can meet here and how people can be polite, it’s extremely nice :)

Greetings to everyone and kisses,

Camille

Please come to Copenhagen some time, Camille! I Think you are so beautiful and charming, and I would love to have an hour with you some time. 
  I might even visit Aalborg some time this summer - for how long will you be there? And is your place reasonably centrally located in Aalborg? I wont have a car with me, so it would be nice to know if it is easy to get there if I come near Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 2 timer siden:

Please come to Copenhagen some time, Camille! I Think you are so beautiful and charming, and I would love to have an hour with you some time. 
  I might even visit Aalborg some time this summer - for how long will you be there? And is your place reasonably centrally located in Aalborg? I wont have a car with me, so it would be nice to know if it is easy to get there if I come near Aalborg.

Ok, lets say, I should be in Copenhagen in first part of July.

Greetings Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyGirlfriend skrev, for 2 timer siden:

Ok, lets say, I should be in Copenhagen in first part of July.

Greetings Camille

Hope you come to Odense a few days before Copenhagen. Then I will come visit you again ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 36 minutter siden:

Hope you come to Odense a few days before Copenhagen. Then I will come visit you again ;)

Sure, but not Odense, Vissenbjerg :)

I should be: 22-28.06 Tarm, 29-5.07 Vissenbjerg (maybe 2 days longer), 6-14.07 Kopenhaga and 15-26.07 Vejle.... 

See you :)

Kisses, Camille

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...