Hop til indhold
jydennielsen

Kathrine i Herning

Recommended Posts

Jeg tvivler! 

 

Kathrine7400

 

Det startede fint med en alm. incallannonce på Annoncelight. 

Jeg skrev en mail, og fik ret hurtigt svar, hvor i der stod, at der var sket en fejl. Meningen var, at det skulle være en sugardateannonce. 

Men det var ikke noget problem, for hun ville gerne mødes med mig i Herning Centret. 

Første mail fra denne smukke unge kvinde kom ret hurtigt. Men så blev det langsommere og langsommere med svarene, og til sidst fik jeg at vide, at hun ikke havde adgang til hendes mail på nuværende, men jeg kunne benytte den side jeg har linket til her. 

På dén side får man, efter oprettelsen, tildelt nogle få tilgængelige beskeder. 

Når disse beskeder er opbrugte så skal man betale. 

Mit dankort blev, heldigvis, afvist i ALLE mine forsøg, men pigebarnet kunne "ikke" forstå hvad der var galt, og hun havde heller ikke længere adgang til hendes mail. 

Kontakten døde. 

Er der mon andre her, der har oplevet ovenstående med Kathrine?

Jeg er blevet overbevist om, at hun er en fake gås. Det er ærgerligt, for jeg synes hun er hot. 

Redigeret af jydennielsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ked af at sige det. Men du er blevet taget ved næsen. Alle de sider hvor piger linker til hvor man skal betale for at skrive til dem er fake(pigerne altså). Du har højst sandsynligt skrevet med en mand, der bliver betalt for at side og skrive til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, 1 time siden:

Jeg er ked af at sige det. Men du er blevet taget ved næsen. Alle de sider hvor piger linker til hvor man skal betale for at skrive til dem er fake(pigerne altså). Du har højst sandsynligt skrevet med en mand, der bliver betalt for at side og skrive til dig.

Jeg har bemærket at de er begyndt at bruge et konkret stednavn - for at gøre annoncerne mere troværdige og nemmere få enfoldige liderbukke til at svinge dankortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre et klassisk fake tricks. Jeg tænker løsningen er annoncelight er bedre/ hurtigere til at fjerne denne type annoncer og alle der oplever den type  annoncer, anmelder det til annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 20.5.2020 at 10:40:

Jeg har bemærket at de er begyndt at bruge et konkret stednavn - for at gøre annoncerne mere troværdige og nemmere få enfoldige liderbukke til at svinge dankortet.

Liderbuk ...... dét er jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...