Hop til indhold

Emily – amager – NIIIIICE

Featured Replies

Skrevet

Hun har været på jule/nytårsferie salt været forkølet, hvilket er grunden til hvis i ikke har fået svar fra hende

Hun er dog tilbage nu i topform 

Skrevet
  • Author
Ledelsen skrev, for 8 timer siden:

Hun har været på jule/nytårsferie salt været forkølet, hvilket er grunden til hvis i ikke har fået svar fra hende

Jeg opdaterede bare min anmeldelse af hende, da den ikke dukkede op når man søgte på annonce nummeret, og synes det ville være synd, da det var en positiv oplevelse med hende. 

Skrevet
Ledelsen skrev, den 17.1.2023 at 06:39:

½angel skrev, for 20 timer siden:

Jeg opdaterede bare min anmeldelse af hende, da den ikke dukkede op når man søgte på annonce nummeret, og synes det ville være synd, da det var en positiv oplevelse med hende. 

Godt at høre, at hun er tilbage i topform, hvis hun har været væk. Har lige smidt et link i en lidt nyere anmeldelse også for pigen er sgu skøn (med plads til, at der selvfølgelig også er “elite”-pigerne).

Tror vist også, at veninden Anna er her (de plejede i hvert fald at arbejde sammen) :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.