Rolias 536 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, for 2 timer siden: Og hvor skulle vi så finde danske piger henne i det mørke jylland og trekantsområdet? Vil da gerne danske, men er henvist til polske og thai. Og de er også super dejlige. Er alle kvinder ikke det? Jo! ps. Når der en sjælden gang forvilder sig en dansk pige herover, så har hun medbragt et københavnsk menukort. Jeg tager mindst en gang om året en tur til Jylland for at besøge danske piger, som oftest 2-3 piger pr. tur - og ja en genganger nu og da, og selvom jeg er bor på Amager prøver jeg at følge med og syntes jeg der er meget spændende. På grund af afstanden er det ikke alle der er på når jeg kommer, men helt dødt er der altså ikke, man skal måske bare ikke lidt mere end ud over havelågen og være parat til en lille tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14447 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, 1 time siden: Det var lige præcis menukort og ydelser. Vi gider ikke det plastik fransk. Det er københavnerne glade for, så lad dem endelig beholde det. Du kan da ikke skære alle jyder over en kam, ikke alle jyder ønsker usikker sex. De fleste piger, uanset hvor de kommer fra eller bor, arbejder i flere landsdele og tilbyder de samme ydelser uanset hvor i landet de er, og der er kunder til både sikker og usikker sex alle steder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 19. Maj, 2020 Liv skrev, for 2 minutter siden: Du kan da ikke skære alle jyder over en kam, ikke alle jyder ønsker usikker sex. De fleste piger, uanset hvor de kommer fra eller bor, arbejder i flere landsdele og tilbyder de samme ydelser uanset hvor i landet de er, og der er kunder til både sikker og usikker sex alle steder. Liv, mit indlæg var forholdsvis skarpt skåret. Og at pigerne tilbyder det samme uanset, hvor de er, det har jeg jo netop skrevet i et tidligere indlæg. Klart, at der er kunder til det hele. Mit første indlæg gik dog på, at udbuddet ikke var til stede i det mørke Jylland i forhold til trådstarters opfordring. Læs gerne tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14447 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, for 2 minutter siden: Klart, at der er kunder til det hele. Præcis, og derfor er en udtalelse som “vi gider ikke det plastikfransk” jo også helt hen i vejret, for jo det gider I faktisk godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 19. Maj, 2020 (edited) Liv skrev, for 3 minutter siden: Præcis, og derfor er en udtalelse som “vi gider ikke det plastikfransk” jo også helt hen i vejret, for jo det gider I faktisk godt. Nej. Jeg citerer ratata. Og det gider vi faktisk ikke. Altså ham og jeg. Men jeg forstår egentligt ikke, hvad du vil opnå her? Redigeret 19. Maj, 2020 af Statham Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, for 36 minutter siden: Yes. Næsten ens priser Men Rikke baben tilbyder det hele. That’s my Girl. Har desværre aldrig mødt hende. 1600,-kr og 2000,-kr er det næsten ens priser?? Jeg har besøgt begge og Rikke er så afgjort en juvel... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 19. Maj, 2020 Ratata skrev, for 1 minut siden: 1600,-kr og 2000,-kr er det næsten ens priser?? Jeg har besøgt begge og Rikke er så afgjort en juvel... Yup. Det er næsten ens, synes jeg. Fair nok, at vi ikke opfatter det ens Tak for tip med Rikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14447 Skrevet 19. Maj, 2020 Statham skrev, for 40 minutter siden: Nej. Jeg citerer ratata. Og det gider vi faktisk ikke. Altså ham og jeg. Men jeg forstår egentligt ikke, hvad du vil opnå her? Super, så var det nok Ratata jeg skulle ha citeret i første omgang, for han kan jo heller ikke vide hvad alle Jyder gider eller ikke gider. Jeg vil ikke opnå noget, andet end at gøre opmærksom på at man sagtens kan drive en fin forretning i Jylland, selvom man foretrækker at sutte med gummi. Sov godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 20. Maj, 2020 Gider heller ikke udenlandske “fuckdolls”. De er svære at tale med, en del steder bære præg af en eller anden grad af trafficking. problemeter bare at udvalget af danske piger/ kvinder er for nedadgående generelt og især i “mit” område, trekantområdet. Af klinikker er der vel kun Sukkerpigerne i Vejle, lokalerne er dog ret kedelige. Så er der Vojensdream (mit foretrukne sted) supersted men nok så meget væk at det er begrænset hvad det kan tiltrække af piger og kunder. Endelig er der Kolding-stjernepigerne, men tror jeg nok lukker. så det ser sort ud fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18206 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg har intet imod at de udenlandske piger kommer til Danmark og tjener sine penge.. Jeg har noget imod den prisdumping der foregår.. Ligesom danske håndværkere har et problem med løndumping.. Det er et problem i branchen.. Jeg er for sin vis også ligeglad med at de tilbyder ting som jeg aldrig kommer til at tilbyde.. Hvis de så gjorde det til en pris der er konkurrencedygtig.. Derudover så som jeg har postuleret i en anden tråd så tror jeg ikke på at disse piger helt selv har fundet på i deres unge aldre at rejse til et fremmed land for at arbejde med det her.. Og hvis der er sådan en eller anden der har hjulpet dem til at finde arbejde osv så der også en anden der skal have del af de indtjente penge.. Jeg kan ikke se "bufferen" til at betale andre for i deres priser og det synes jeg er foruroligende.. I mine priser er der regnet med at jeg selv har udgifter til huset osv.. Jeg er dog glad for at se at mange efterhånden har sat deres priser op til nogenlunde at passe det danske niveau selvom de ikke tager nok for fransk uden synes jeg personligt.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg er på linje med @Ratata og @Statham. Hvis jeg ikke kan få et blæs uden kondom, gider jeg ikke bruge krudt og energi på det. Og det er faktisk møg ærgerligt. For der er flere danske piger (I ved hvem I er ) jeg helt sikkert ville besøge hvis de ellers tilbød det. Men jeg respekterer deres valg. Så mine skillinger ender altså i lommen på en europige...hvilket nu også har kastet en hel del gode oplevelser af sig. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Hvis de så gjorde det til en pris der er konkurrencedygtig Det der med at alle "virksomheder" sætter sig ned sammen og beslutter at X skal koste Y og Z skal koste U over hele linjen. altså man sætter sig ned og fastsætter priserne, er teknisk set ikke suuuuper lovligt Jeg vil derimod mene at mange af de udenlandske piger har særdeles konkurrence dygtige priser, de vilkår de har dem på kan vi så diskutere om er ok eller ej, men de er da bestemt konkurrence dygtige Det de danske piger og håndværkere så kan konkurrere på er kvalitet (og andre parameter, hvis man ikke vil lade sig pris-presse). underdog40 skrev, for 22 minutter siden: Hvis jeg ikke kan få et blæs uden kondom, gider jeg ikke bruge krudt og energi på det. Jeg kan også tilføjes den liste, så hellere springe Oral over... eller med bring en slikkelap til hende... ligestilling. Mine klart bedste oplevelser har været med 2 Ungarnske piger (1 af gange) og en Rumænsk. Mit klart dårligste knald var med en dansk GP. Jeg har dog primært sugardatet og haft rigtigt mange gode oplevelser med danske piger. Men "Køb dansk" bliver et NÆ! men jeg vil da heller ikke gå uden om danske, tror jeg "Køber" det jeg har lyst til den dag, nationalitet uagtet Redigeret 20. Maj, 2020 af EksilKøbenhavner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. Maj, 2020 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Jeg har intet imod at de udenlandske piger kommer til Danmark og tjener sine penge.. Jeg har noget imod den prisdumping der foregår.. Ligesom danske håndværkere har et problem med løndumping.. Det er et problem i branchen.. Hvem siger at det er de danske/Københavnske GP'er der har den "rigtige" pris? I Tyskland og mange andre europæiske lande koser en halv time mellem 450,-kr og 600,-kr, så man kan jo også vende den om og sige at de Københavnske priser er for høje... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18206 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) Ratata skrev, 1 time siden: Hvem siger at det er de danske/Københavnske GP'er der har den "rigtige" pris? I Tyskland og mange andre europæiske lande koser en halv time mellem 450,-kr og 600,-kr, så man kan jo også vende den om og sige at de Københavnske priser er for høje... Der prisen jo sat efter det tyske marked.. Herhjemme er prisen sat efter det danske marked.. Hvilket gør prisen korrekt for Danmark.. Det faktisk ganske logisk.. Tror nok at min branche er den der har haft mindst inflation i løbet af de sidste 40 år.. Uden at have reel viden ud over hvad de andre piger og teler fortæller.. Redigeret 20. Maj, 2020 af JenniferRomantica Manglede noget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 20. Maj, 2020 Ratata skrev, for 2 timer siden: Hvem siger at det er de danske/Københavnske GP'er der har den "rigtige" pris? I Tyskland og mange andre europæiske lande koser en halv time mellem 450,-kr og 600,-kr, så man kan jo også vende den om og sige at de Københavnske priser er for høje... Nu er alt ca 30% billigere i Tyskland. Så den sammenligning giver ikke så meget mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 20. Maj, 2020 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Nu er alt ca 30% billigere i Tyskland. Så den sammenligning giver ikke så meget mening. Jeg vil påstå at en Coca Cola til 30% billigere ved grænsehandel smager ligeså godt som den til "normal" pris i Danmark. Skal så ikke påstå om deres vagina smager ligeså godt som danske pigers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18206 Skrevet 20. Maj, 2020 Runaldo skrev, for 41 minutter siden: Jeg vil påstå at en Coca Cola til 30% billigere ved grænsehandel smager ligeså godt som den til "normal" pris i Danmark. Skal så ikke påstå om deres vagina smager ligeså godt som danske pigers Ja men så skal man jo bare tage ned over grænsen efter sin cola.. Det jo netop præcis det jeg mener.. Jeg er ligeglad med at colaen koster 30% mindre i Tyskland.. Jeg ved jo godt at de danske forretninger ikke kan konkurrerer med de priser pga skat, told og moms.. Vi kan heller ikke konkurrerer på pigernes priser fordi vi skal bruge vores penge i Danmark.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 21. Maj, 2020 (edited) Der er vel en ret vigtig faktor i spil når man står overfor at skulle vælge mellem en dansk eller en ikke dansk GP, som ikke er nævnt her endnu. Og det er om man ønsker en girlfriend oplevelse eller bare vil have sex uden al det der " snik snak" jeg tænker at hvis man går efter en " kæreste oplevelse", så betyder kommunikation rigtig meget. Det at kunne tale sammen om mere og andet end om kondomer og penge og sex stillinger kræver at man forstår hinanden. Det at kunne grine sammen og humor eks. bygger også på en fælles forståelses ramme. Men hvis det bare handler om at få lettet trykket mens man kigger på noget godt - ja så kan en udenlandsk gp vel være lige så god som en dansk Men mht. mit speciale, dvs dominans - ja så er det altafgørende at kunne kommunikere. Jeg vil til enhver tid anbefale en dansk domina fremfor en dårligt dansk talende. Redigeret 21. Maj, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 21. Maj, 2020 Meget enig med @Lady C her Uanset hvor god man er til sprog, vil jeg til enhver tid foretrække Dansk, måske især i Dominans hvor det kan være screenet vigtig ikke at misforstå hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 21. Maj, 2020 Svensk, norsk, engelsk og amerikansk er nu også meget godt. Men jeg holder mig som regel fra piger fra østeuropa, afrika, asien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg