kevin 62 Skrevet 7. April, 2013 Hej Er der nogle der kender kvinden fra Brøndbyøster? http://www.sexpiger.dk/3783 Jeg er vild med hendes kæmpe bryster og vil derfor rigtigt gerne møde hende. Men jeg er usikker på om annoncen er fup, dels fordi jeg tidligere har mailet til hende uden respons og dels fordi annoncen meget sjældent er på og som regel også forsvinder hurtigt igen. Er der nogle der kan sige god for kvinden? På forhånd tak for svaret. Kevin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 9. April, 2013 Det er sikkert en fake annonce. Har også selv skrevet mail et par gange. Men intet svar. Det er godt nok underligt, at der er nogen der gider at lave en annonce, bare for sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tommm 0 Skrevet 22. Juni, 2013 Har været der. Ret udmærket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 25. Juni, 2013 Det virker bare underligt, at hun annoncerer og så ikke gider at svare på mail. Det virker også meget mærkeligt at man kan møde hende ude foran hendes arbejdsplads. Hun har også haft annoncer på alle mulige andre sites Hvis det virkelig er hende selv som annoncerer så må hun være noget forvirret om hun vil dette eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg