Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Maj, 2020 https://annoncelight.dk/showad/296862 Ny pige i klassen, eller hvad? Nogen der har besøgt Sandy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handy66 87 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg har ladet mig fortælle, at hun har været i Vejle, og vellidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 21. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, den 19.5.2020 at 13:40: https://annoncelight.dk/showad/296862 Ny pige i klassen, eller hvad? Nogen der har besøgt Sandy? Hun hører til samme sted som Yaya er jeg sikker på. Annoncerne for de to piger har en del lighedspunkter og bliver lagt på AL på samme tidspunkter om natten. Men er der da også nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 21. Maj, 2020 Ja tæt på banegården, tæt på Føtex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Maj, 2020 barrøv skrev, for 1 minut siden: Ja tæt på banegården, tæt på Føtex Kan du fortælle om din oplevelse hos Sandy? Evt. sammenlignet med Yaya, hvis du besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 21. Maj, 2020 Handy66 skrev, den 20.5.2020 at 08:43: Jeg har ladet mig fortælle, at hun har været i Vejle, og vellidt. hvis det var hende fra vejle, der syntes jeg det ser ud til hun fik ikke så gode anmeldelser ( det er det umilddelbart ikke, ud fra hvad nogle skriver ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 22. Maj, 2020 Aarhuselsker skrev, den 19.5.2020 at 13:40: https://annoncelight.dk/showad/296862 Ny pige i klassen, eller hvad? Nogen der har besøgt Sandy? Ville have besøgt Yaya men havde først tid et par timer efter ønsket tidspunkt. Så jeg prøvede at besøge Sandy i stedet samme sted. Hun er særdeles slank, næsten tynd, yderst køn, udmærkede ægte faste bryster. Derudover så er hun erfaren. Hun ved godt hvad det her går ud på, alderen er nok ultimo 20’erne . Hun er yderst serviceminded, hun ved lige hvilke knapper der skal trykkes på. Du/I kan roligt besøge hende. Jeg er ret sikker på, at oplevelsen vil blive god. Da vi var færdige med sex var der tid i overskud. Hun tilbød massage som jeg takkede ja til. Hold da op hvor en hård massage, hun tager i den grad ved så jeg var helt øm bagefter. Og hovedbundsmassage gør hun rigtig meget ud af. Jeg bad hende to gange om mindre hård massage da jeg lå på briksen og vred mig i smerte. Hun mente hun havde fundet nogle ømme punkter i min krop der skulle have god massage for at det kunne blive bedre. Jovist da. Gad vide om det er det man kalder ægte thaimassage. Det er der sikkert nogle der vil synes godt om. Men næste gang vil jeg forsøge at holde mig kørende i det sexuelle indtil tiden er ved vejs ende hos Sandy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Maj, 2020 Aros skrev, for 42 minutter siden: Hold da op hvor en hård massage Du havde sikkert godt af det Mayoree i Skødstrup giver også en meget hård massage, hvilket tiltaler mit masochistiske gen. Jeg må til Sandy, nu jeg ikke kan få kontakt til Sindy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg