Casper_ 272 Skrevet 19. Maj, 2020 Hej gæve gallere. Er der nogle af jer der har haft den udsøgte fornøjelse at møde den er smukke pige. Syntes ikke jeg kan finde nogle opslag. https://annoncelight.dk/showad/274241 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. Maj, 2020 Der er nogle anmeldelser/diskutioner, jeg vender tilbage med et link - det er svært at finde på en telefon. Jeg gik faktisk og ventede på at annoncen blev fornyet, men jeg fik så rigeligt i går, så jeg tror kun der er støv tilbage til hendes mund Men hun er helt up front på todo listen, skriver også når hun er besøgt. Billedet af kroppen er nok et år eller 2 gammelt - flot/dejligt. Jeg så det første gang til en GB annonce, jeg ikke kunne deltage i, men billedet låste sig fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 19. Maj, 2020 Har været forbi hende til et frækt efter work blow. synes hun er mega fræk. Dansk yngre kvinde. Smuk. Hendes eget hjem. Dejlig indlevelse og super kvalitet. faktisk billigt for mega og cof. er fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg