Pervy 751 Skrevet 18. Maj, 2020 Salma ser rigtigt spændende ud, og tilbyder alt det jeg kan lide. Søborg er dog lidt for langt for mig til en fuser, så jeg ville lige høre om nogen har været forbi og kan aflægge rapport? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 907 Skrevet 19. Maj, 2020 Pervy skrev, for 11 timer siden: Salma ser rigtigt spændende ud, og tilbyder alt det jeg kan lide. Søborg er dog lidt for langt for mig til en fuser, så jeg ville lige høre om nogen har været forbi og kan aflægge rapport? Vent på den "rigtige" Salma... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 19. Maj, 2020 Tror det er en "fuser" Disse billeder er på en del annoncer både Jylland, Fyn og så nu også Kbh. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 25. Juni, 2020 Thomsen skrev, den 19.5.2020 at 09:00: Vent på den "rigtige" Salma... Hvor længe mon vi skal vente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 25. Juni, 2020 Skriver til dig privat Pervy. Jeg har nemlig et helt andet bud på denne Salma, som jeg ikke kan skrive her! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 25. Juni, 2020 Meget mærkelig besked om "helt andet bud på denne salma" ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 907 Skrevet 25. Juni, 2020 Oldtimer skrev, for 8 timer siden: Hvor længe mon vi skal vente? Hun bor jo i Spanien, og det er nu muligt at flyve fra Spanien, så måske ikke så længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg