Hop til indhold
BB Man

Luna - thai pige i Esbjerg N - fin oplevelse

Recommended Posts

Hej guys

Jeg har været forbi Luna i Esbjerg N, og forlod stedet med et smil om munden.

Luna er vældig sød, smilende og imødekommende - ikke et lille nips, men heldigvis uden uden silikone og andet staffage. Især var jeg vild med hendes store brystvorter som jeg måtte lege med så meget jeg ville. Hun kyssede (næsten) helt igennem, og tænker det bliver endnu bedre næste gang.

Valgte 'kun' en halv time, da det var første gang med hende (og med stedet). Hendes massage tog derfor ikke særlig lang tid, men den var fin og pirrende, og gjorde mig godt liderlig.

Hun virkede meget åben og ugeneret, da vi kom til den seriøse leg, hvilket er et stort plus for mig.

Stedet er pænt, stort og ryddeligt - og placeret temmelig diskret i et industrikvarter nord for byen.

Jeg kommer nok igen - og vil nok have en time med hende næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, 1 time siden:

Var fransk uden var hun ellers berøringsvillig?

Ja, fransk var uden, og hun er meget berøringsvillig/-venlig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
degnen skrev, for 5 timer siden:

Hvad var prisen for den seance? 

Du kan rolig selv spørge pigen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

BB Man ´s gode oplevelse i Esbjerg N - falder godt i tråd med den gode oplevelse jeg havde med hende for nogle måneder siden et andet sted i byen. 

Tak for dit bidrag BB Man!

Læs anmeldelsen fra dengang her:
 

 

Jeg har nu også været på besøg hos Luna på hendes nye adresse, og det har bestemt ikke gjort oplevelsen dårligere.Det er bedre lokaler end inde i city - selvom placeringen i min optik kunne have været bedre valgt. Men sådan opfatter vi jo den del individuelt.

Den her gang lidt mindre massage - og lidt mere lagen aktivitet :)

Hun er altså bare en SØD lille sjæl, med det dejligste smil - man føler sig velkommen hos hende :)

Hendes følsomme fingre formår at finde punkterne der gør godt og hun kan sende mig på noget af en flyvetur - smiler.

Luna er en moden kvinde, men hun kan helt bestemt være sig selv bekendt - både med og uden tøj ;)

Det er en dejlig fornemmelse at føle ens besøg værdsat, at man mærker at kunden godt må gå fra adressen med en god fornemmelse

Jeg skal afsted igen - en af dagene - når jeg er landet igen! :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 18.5.2020 at 14:26:

Hej guys

Jeg har været forbi Luna i Esbjerg N, og forlod stedet med et smil om munden.

Luna er vældig sød, smilende og imødekommende - ikke et lille nips, men heldigvis uden uden silikone og andet staffage. Især var jeg vild med hendes store brystvorter som jeg måtte lege med så meget jeg ville. Hun kyssede (næsten) helt igennem, og tænker det bliver endnu bedre næste gang.

Valgte 'kun' en halv time, da det var første gang med hende (og med stedet). Hendes massage tog derfor ikke særlig lang tid, men den var fin og pirrende, og gjorde mig godt liderlig.

Hun virkede meget åben og ugeneret, da vi kom til den seriøse leg, hvilket er et stort plus for mig.

Stedet er pænt, stort og ryddeligt - og placeret temmelig diskret i et industrikvarter nord for byen.

Jeg kommer nok igen - og vil nok have en time med hende næste gang.

Så kom jeg forbi igen.

Og endnu bedre denne gang. Som jeg havde håbet, kyssede hun helt i gennem, og både massage (pirrende, blød) og resten (GFE!) var perfekt. :wub:

Og spørg nu ikke om prisen - jeg er ingen krøsus, men har gjort det til en vane, ikke at prutte om prisen, men i stedet antyde overfor pigerne, at en sublim oplevelse for mig betyder en lille ekstra bonus. Hvilket igen betyder, at gentagelserne bliver på en stigende kurve <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
BB Man skrev, for 21 timer siden:

Så kom jeg forbi igen.

Og endnu bedre denne gang. Som jeg havde håbet, kyssede hun helt i gennem, og både massage (pirrende, blød) og resten (GFE!) var perfekt. :wub:

Og spørg nu ikke om prisen - jeg er ingen krøsus, men har gjort det til en vane, ikke at prutte om prisen, men i stedet antyde overfor pigerne, at en sublim oplevelse for mig betyder en lille ekstra bonus. Hvilket igen betyder, at gentagelserne bliver på en stigende kurve <3

 

Så både BB Man og ham her har været forbi søndag hos Luna - og når jeg læser linjerne fra BB Man så tænker jeg at dem kunne jeg sagtens have skrevet. :)

Luna er hamrende nærværende og dygtig til det vi kommer efter. Jeg erindrer ikke hvornår jeg sidst har fået tilsvarende oplevelser hos andre af hendes kollegaer. 

Tværtimod så tænker jeg hvor har der været for mange dårlige oplevelser, hvor sjælen ikke har været med i jobbet - og det som skulle være en god stund blev en standard ekspedition. Det sker ikke hos Luna, det har jeg ikke oplevet det antal gange jeg har været hos hende. Tværtimod oplever jeg at det bliver bedre og bedre :)

Jeg har det ligesom BB Man, det må godt koste lidt mere end hvad det kan presses ned til andre steder - det er at give pigen en masse respekt at honorere en dejlig ydelse med lidt mere end man behøver.

Luna er en sød kvinde med livserfaring, hun er stærkt vanedannende, ihvertfald for mig ; )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Så var der tid til at komme forbi Luna igen - det havde jeg glædet mig til :)

Havde overvejet om der skulle to af pigerne med denne gang, men jeg gik efter det sikre - LUNA

https://annoncelight.dk/showad/296486

Hun smilte lige så sødt og imødekommende til mig som hun altid gør, jeg fik en rigtig krammer og hendes lille krop var tæt på min da vi gik ned mod hendes arbejdsrum.

Vi sad tæt lidt nogle minutter inden jeg fik mit tøj af og så gik hendes lille sjæl med de dejlige og erfarne fingre, på sjæletur på min krop.

I dagens anledning var de malet røde, det synes jeg er lidt frækt ;)

Hendes dejlige massage gik hurtig over i noget der var langt frækkere - ingen som hende kan stimulere min lille ven med den ene hånd medens jeg ligger på min mave og senere mine knæ - det er sgu frækt!

Og så fortsætter det med at  hun tager den anden hånd i  brug, hvad hun bruger den til bliver mellem hende og mig, men hendes erfaring fornægter sig ikke - smiler.

Det hele sluttes af med at jeg er kommet om på ryggen og et usandsynligt lækkert BJ afslutter min flyvetur hos Luna nok engang :)

Lidt hygge bagefter - dejligt :)

Prisen taler vi ikke om, men hun får lidt ekstra end hvad denne service koster andre steder i byen af andre som er lidt strammere i kødet - men af egen erfaring ved jeg at de ikke når Luna til sokkeholderne med hensyn til glæde og nydelse for mig.

Åh Luna, Luna, Luna hvornår kommer den dag .... hvor jeg kan besøge dig igen :D

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men træerne vokser sjældent ind i himmelen. 

Besøgte Luna for nylig, og fik en gang uinspireret rutinesex. 

Da jeg kender hendes topniveau, håber jeg hun holder lidt ferie, og kommer mere oplagt tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...