Hop til indhold

glædespige2020

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogle der har besøgt glædespige2020 og kan berette om det? (glædespige2020 hedder hendes profil) Hun har desværre ingen aktiv annonce pt.

Nok omkring Aarhus vil jeg tro.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Har set andre skrive om at hun vist nok snyder en del.. Sender andres billeder osv.. Og man kan ikke lave en aftale med hende.. 

kan man sende andres video via snap? hvis ikke, jamen hun er jo fking fræk i de videoer jeg har modtaget... 

Skrevet
Runaldo skrev, for 3 timer siden:

kan man sende andres video via snap? hvis ikke, jamen hun er jo fking fræk i de videoer jeg har modtaget... 

Kommer an på om det er sendt som en fil eller som en video^_^.. Der var bare andre der havde nævnt det i en anden tråd.. 

Skrevet
JensBentsen skrev, for 58 minutter siden:

@fyren67 hvor ved du det fra?

@JenniferRomantica hvor har du læst det henne med det er snyd?

Så det i en tråd.. Men jeg har lige prøvet at søge efter den og kan ikke finde den igen.. Ville ellers have linket til tråden men måske er den blevet slettet.. 

Skrevet

Hun/han er aktiv under flere navne. Sender flere videoer og billeder. "aftale" om Besøg er altid med forudbetaling. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.