Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogle der har besøgt glædespige2020 og kan berette om det? (glædespige2020 hedder hendes profil) Hun har desværre ingen aktiv annonce pt.

Nok omkring Aarhus vil jeg tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Har set andre skrive om at hun vist nok snyder en del.. Sender andres billeder osv.. Og man kan ikke lave en aftale med hende.. 

kan man sende andres video via snap? hvis ikke, jamen hun er jo fking fræk i de videoer jeg har modtaget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 3 timer siden:

kan man sende andres video via snap? hvis ikke, jamen hun er jo fking fræk i de videoer jeg har modtaget... 

Kommer an på om det er sendt som en fil eller som en video^_^.. Der var bare andre der havde nævnt det i en anden tråd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 58 minutter siden:

@fyren67 hvor ved du det fra?

@JenniferRomantica hvor har du læst det henne med det er snyd?

Så det i en tråd.. Men jeg har lige prøvet at søge efter den og kan ikke finde den igen.. Ville ellers have linket til tråden men måske er den blevet slettet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun/han er aktiv under flere navne. Sender flere videoer og billeder. "aftale" om Besøg er altid med forudbetaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...