Hop til indhold

Dominans leg på afstand

Featured Replies

Skrevet

Jeg har  for  en  del  år  siden  fået  kontakt med  en  mand.  Han  er  knap  10 år  ældre  end  mig  og  yderst  velstillet. 

Jeg  har  mødt  ham  en  del  gange , men  ikke  i det  seneste 1,5 år.  Vi  har  dog  kontakt  via  mail.  Jeg  har  fået  lov til  at  prøve  mine  grænser  af  ift at dominere  og  ydmyge  ham  på  forskellig  vis  og  delvis  offentlig også. 

Giver  ham  forskellige  opgaver. 

Jeg  får  julegaver samt  fødselsdagsgaver fra  ham,  eller  rettere  sagt  jeg  beder  om  det  og straks  er  han  klar. 

De  2 seneste  aftalte møder,  dukkede  jeg  ikke  op.  Det  ene  møde  stod  han  udenfor  den restaurant  hvor  han  havde  inviteret  mig til  frokost  og  ventede  i  20 minutter  iført  hundehalsbånd  skjult  under  hans  skjortekrave.  Jeg  skrev  til  ham  1 time senere at  jeg  havde  hygget  mig  med  en  rigtig  mand. 

Den  anden  gang  ventede  han  på  mig et  aftalt  sted  på  et  tæppe i 30 minutter,  i silende  regn. 

Det  tænder  ham  afsindigt  at  jeg  "brænder" ham  af.  

Jeg  selv  skal  virkelig  tage  mig  sammen,  da  jeg  altid  holder  mine  aftaler.  Men  jeg  ved  jo  godt at  han  nyder at  blive  "overset". Han  kigger  på  lingeri  til  mig,  og  sender  link  med  det  han  synes  vil  klæde  mig. Som  tak  for  lingeriet sender  jeg  ham  enten  et  bilede  eller  han  får  en  mail  om  at  jeg  har  det  på  til  én  fræk  aftale. 

Overvejer  om  han  skulle  sidde  i  et  hjørne  på  et  tidspunkt  med  bind  for  øjnene  mens  jeg  dyrker  dejligt  sex  med  én  anden. 

Andre  der  leger  disse  lege?

Skrevet

Måske du skulle kontakte @Tenderness62, han har i forummet flere gange søgt mandlige elskere til at være til stede, når han kører sit set-up med blinders.

Sender et link om lidt.

Håber at det virker. Og good luck med fantasierne. :D

Redigeret af TysTys

Skrevet

NemTøs, her kommer det som lovet. Kludrede lidt i det før.

Tenderness62

Skrevet
TysTys skrev, for 6 minutter siden:

Måske du skulle kontakte @Tenderness62, han har i forummet flere gange søgt mandlige elskere til at være til stede, når han kører sit set-up med blinders.

Sender et link om lidt.

Håber at det virker. Og good luck med fantasierne. :D

Som  jeg  kan  forstå  på Tenderness62  tænder  han  på  at  lytte  med,  mens  andre  dyrker  sex.  

Det  er  det  samme  som  jeg  måske  vil  udsætte  "min  ven" for.  

Så  jeg  ved  ikke  helt  hvad  jeg  skal  bruge  dit  link  til?  :-)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Som  jeg  kan  forstå  på Tenderness62  tænder  han  på  at  lytte  med,  mens  andre  dyrker  sex.  

Det  er  det  samme  som  jeg  måske  vil  udsætte  "min  ven" for.  

Så  jeg  ved  ikke  helt  hvad  jeg  skal  bruge  dit  link  til?  :-)

Jeg tænkte at du måske gennem kontakt med Tenderness62 kunne få svar på ting, du ønskede at vide mere om i relation til din nye og måske kommende interesse.

Kun venligt ment. Tenderness62 er åbenbart erfaren i dette game.

Skrevet
TysTys skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænkte at du måske gennem kontakt med Tenderness62 kunne få svar på ting, du ønskede at vide mere om i relation til din nye og måske kommende interesse.

Kun venligt ment. Tenderness62 er åbenbart erfaren i dette game.

Det  er  pænt  af  dig,  men  selve  arrangering af  sådan  en  leg  har  jeg  styr  på.  Det  sværeste  er  at  finde  den  rigtige  mand  som  møder  op,  samt koordinering  af  3 kalendere for  at  finde  tid  hvor  alle  kan  deltage  :-)

Redigeret af Nemtøs
.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Det  er  pænt  af  dig,  men  selve  arrangering af  sådan  en  leg  har  jeg  styr  på.  Det  sværeste  er  at  finde  den  rigtige  mand  som  møder  op,  ssmt koordinering  af  3 kalendere for  at  finde  tid  hvor  alle  kan  deltage  :-)

Nemlig, spørg Tenderness62 hvordan de gør det ;) Han kan måske hjælpe.

Skrevet
Nemtøs skrev, for 48 minutter siden:

Andre  der  leger  disse  lege?

Ikke på det niveau overhovedet, men jeg har en date om noget tid med en pige der vil udsætte mig for nogen ret hårde ting. Hun har beordret mig til at jeg ikke må spille pik indtil vi mødes igen, noget jeg ellers føler jeg har brug for 2 gange om dagen, og noget der virkelig for mig er mit eget, og en væsentlig del af mit sexliv. Det pirrer mig altså på en lidt vild måde at hun sådan bare kan bestemme over hvad jeg foretager mig når jeg er alene. Det er lykkedes at overholde det indtil videre, men jeg endte til gengæld lidt uventet at have sex med min allerkæreste kone i morges (for første gang i næsten et år). Det er jo ikke til at vide om det koster en eller anden form for konsekvens.

Var det ham som du efterlyste ideer til hundeleg med for noget tid siden?

Skrevet
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Ikke på det niveau overhovedet, men jeg har en date om noget tid med en pige der vil udsætte mig for nogen ret hårde ting. Hun har beordret mig til at jeg ikke må spille pik indtil vi mødes igen, noget jeg ellers føler jeg har brug for 2 gange om dagen, og noget der virkelig for mig er mit eget, og en væsentlig del af mit sexliv. Det pirrer mig altså på en lidt vild måde at hun sådan bare kan bestemme over hvad jeg foretager mig når jeg er alene. Det er lykkedes at overholde det indtil videre, men jeg endte til gengæld lidt uventet at have sex med min allerkæreste kone i morges (for første gang i næsten et år). Det er jo ikke til at vide om det koster en eller anden form for konsekvens.

Var det ham som du efterlyste ideer til hundeleg med for noget tid siden?

Du  har  en  god  hukommelse,  ja  det  er  ham.  

Som  du  kan  læse  har  han  også  brugt  sit  halsbånd.

Fræk  leg  du  har  gang  i,  og  skønt du har  nydt  din ægtefælle 

Skrevet

Det er en slags cock cold leg på afstand

Ville ikke sige mig noget. Jeg skal føle, mærke, dufte...

Skrevet
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

Det er en slags cock cold leg på afstand

Ville ikke sige mig noget. Jeg skal føle, mærke, dufte...

Kan  sagtens  følge  dig ift  fysiske  møder. 

Jeg  tror  også  kun  at  jeg  finder  det  frækt, fordi  jeg  har  mødt  ham  irl  flere  gange  og  jeg  ved  at  jeg  kommer  til  at  mødes  med  ham igen. 

Jeg  har  aldrig  dyrket  sex  med  ham,  og  kommer  heller  ikke  til  det.. men  han har fået  lov  til  at  slikke  mig til  orgasme.  

Skrevet

Det viser bare hvor forskellige vi er.
Jeg kunne aldrig selv finde på at være med til sådan et setup, da jeg ikke tænder på det og ikke ville få noget ud af det.
Men hvis det for ham er det bedste der findes, er det da bare skønt at han har fundet en der vil være med til den leg.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Det viser bare hvor forskellige vi er.
Jeg kunne aldrig selv finde på at være med til sådan et setup, da jeg ikke tænder på det og ikke ville få noget ud af det.
Men hvis det for ham er det bedste der findes, er det da bare skønt at han har fundet en der vil være med til den leg.

Selvfølgelig  skal  man  tænde  på  den  slags  leg.  

Det  handler  i bund  og grund i sin  enkelthed om  lyster. 

Godt  vi  er  forskellige,  og  vi  kan  finde  det  der  tænder  os  mest.  Synes  også  at  EG  viser  et  bredt  udsnit  af  forskellige  lyster  og  særligt  også  hvad I mænd  tiltrækkes  af hos  det  modsatte  køn.

Jeg  har  en ganske  særlig relation  til  ham,  og  jeg  kunne ikke  se  mig  selv tilbyde  den  leg  jeg  har  med  ham  til  andre.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.