Hop til indhold
Guest tzatiki

Wanthip Thaimassage - Odense

Recommended Posts

Guest tzatiki

Det er på ingen måde vanskeligt at finde et sted i Odense, hvor der gives thaimassage. Men hvor det i Københavns-området nærmest er ualmindeligt, at der ikke tilbydes "ekstra ydelser", så er det utrolig svært at få dette tilbud i Odense og omegn.

Wanthip Thaimassage http://www.thaimassage-wanthip.eu/default.html er det seneste skud på stammen i Odense og her "vil vi gøre alt hvad vi kan for at imødekomme dine forventninger".

Jeg kan afsløre, at dette ikke indbefatter nogen former for ekstra ydelser. Faktisk havde jeg heller ikke rigtig forventet det, da jeg forinden besøget havde læst en artikel om stedet i den lokale avis. Da jeg en time efter ankomst forlod stedet, var jeg dog alligevel ganske tilfreds - men kun fordi jeg havde medbragt et værdibevis fra groupon, så prisen var 150 kr.

Desværre er Wanthip Thaimassage indrettet med små spartansk indrettede rum, som er rumopdelt med de velkendte gardiner/forhæng, der minimierer enhver lyst til stiv pik. I mit tilfælde gav rumopdelingens lydfaciliteter fornøjelsen af Fru Fernando Møghe og Misse i de tilstødende rum med dertilhørende anekdoter fra strikkeklubben og et langt liv med for mange grønne cecil og for meget lurpak.

Thaimassagen blev udført af en midaldrende thai og var i bund og grund upåklagelig. Tilsvarende kan dog findes bedre i Odense - så der er i virkeligheden ikke rigtig nogen god grund til at tage til Wanthip Thaimassage.

/tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...