Hop til indhold
62peter

Hot Marsha Horsens

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/239904

Var forbi Smedegade et nyt sted i går.

Startede egentlig godt god respons på sms og let at finde med ok parkering tæt på.

Havde bestilt 30 massage til en øm ryg og nakke. Dum som jeg var havde jeg ikke lige penge og vi blev enig om en afslutning.

Massagen startede rigtig godt hvor der blev taget fat i ben og nederste af ryg,, efter ganske kort tid blev der sjasket en masse olie på som blev fordelt ganske let. Lidt pirrende af lille mand og så om på ryggen. Ingen sex hun havde mens sagde hun så det endte med et hj hvor jeg flere gange var nervøs for den lille vil komme med der fra i en pose fordi hun havde rykket den af.

Da jeg forsøgte at røre bryster og give udtryk for min utilfredshed, sagde hun et ełer andet og den store skygge jeg så som silhuet bag forhæng i køkkenet da jeg kom sagde jeg skulle slappe af.

Blev smidt ud efter 25 minutter

Gentagelse: aldrig og jeg så fik penge for det

Pigen: pæne bryster pænt ansigt

Stedet: trappeopgang via port i en ejendom, rimelig diskret hvis man da ikke lige møder nogle af de lejere der bor i ejendommen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
villydryp skrev, for 2 timer siden:

Hvor finder jeg noget omkring Frida ??

Søg Faida ikke Frida 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...