Hop til indhold
Dondomingo

Luna Latina Aarhus

Recommended Posts

Jeg har været forbi, men gik igen: Jeg tror det er hende på de fleste af billederne, men nogle af dem er af ældre dato og så er de taget på en måde som hun ikke kunne leve op til i virkeligheden. Hun var lidt større og ældre end jeg havde forventet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en latin pige på 36 år eller deromkring, meget professionel, venlig, varm, hun giver dig altid noget at drikke, og hun giver dig massage efter sex, kun hvis du er flink til hende.  Hvis du leder efter en pige på 20, er det normalt, at hun ikke er den, du leder efter, men hendes fotos er ægte, hun har også en video på en anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde skrevet med hende og aftalt en tid. Hvor hun sagde hun gav superfransk. Det gjorde hun så ikke alligevel da jeg skulle betale. Så gik igen. 

Billederne passede ikke på nuværende alder. Men synes nu hun var lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg er Luna, jeg har kun været i Danmark i to måneder, og jeg vil skrive dette tilbud, fordi I danske herrer ser allerede ud som italienere og spaniere, jo mere du giver dem, desto mere vil de have, 1 ting, i min annonce har jeg et foto taget den 19. oktober  , den, som jeg har på en hvid ryg, de andre er selfies lavet af mig, for to år siden, to ting, de må vide, hvordan man adskiller megafranser fra en superfransk, herren ville have mig til at sluge hans mælk, og jeg spiser ikke mælk  ligesom kød, fisk og skaldyr suger superfranser uden tyggegummi uden at sluge mælk, jeg er en ærlig pige, jeg prøver at gøre mit job bedst muligt, jeg beder altid om renhed, respekt og uddannelse af min klient ... 90% af de billeder, der  Jeg ser på datoer her i Danmark, at de er dækkede og falske ansigter, som jeg respekterer, fordi de er gifte piger med børn og familier, og de ønsker at respektere deres privatliv, og jeg præsenterer mig for mine rigtige fotos, udækkede ansigt, som jeg altid har arbejdet i  Italien der har jeg 30 positive  Du går på fora, jeg forstår ikke, hvad de ellers ønsker, være lidt mere forståelig og fleksibel tak, og inden du går til en pige, skal du læse din annonce godt, alder og tjenester, der ikke går ned som den mand, der siger, at han var  for at se mig, og han vendte tilbage, kan jeg huske den, der kom til min dør gammel og grim med sine tænder forsømt, og bortset fra mig kritiserer han min alder.  Åh gud.  Hvilken tålmodighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...