Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg trænger til en god omgang thai/olie massage, som bygger op til et godt handjob. Nogen forslag hvor jeg kan finde det? Skal være i København/Amager og omegn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Det må være Nat i Adelgade du søger, linket til hende er HER

Bare så du ved det så får du hverken blowjob eller sex af hende, men supergod massage, og mod en meget rimelig merpris også det du søger, og Nat er virkelig en sød og dejlig pige...

Redigeret af Kim Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Jeg er desværre ikke enig.  Jeg oplever hende som absolut uengageret staks penge er lagt.   Hun lokker kun kunder til ved sine store bryster.  Ingen reel god massage.  Og hj er blot rive i banditten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gaigor skrev, for 8 timer siden:

Hej, jeg trænger til en god omgang thai/olie massage, som bygger op til et godt handjob. Nogen forslag hvor jeg kan finde det? Skal være i København/Amager og omegn

Tina er umådeligt populær og har et par ordentlige tasker. Hun er også super sød!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre også sige, at Nat i Adelgade er næsten lige så træls at blive masseret af som en anden brystdronning, Amber. Intet engagement. Det virkede som om, det mest var til besvær, at der kom en kunde, den ene gang jeg besøgte hende. Der var intet, der antydede, at jeg burde give det en chance til og flere gange har jeg læst tilsvarende oplevelser herinde, så jeg holder mig pænt væk.

Når nu Gaigor nævner Amager, så vil jeg da også gerne anbefale Namfon i stedet:

Namfon virker lidt genert, men for mig har det virket på en charmerende måde. Hun har aldrig skubbet på for en masse mersalg, når jeg har været der, så jeg ved faktisk ikke, hvor meget hun tilbyder. Jeg er kun gået efter en fornuftig massage og et par gange har jeg da også lige snuppet håndjobbet med, fordi hun virkede sød.

Til Gaigor: Jeg tror faktisk, det lige i Namfons tilfælde kan være en fordel at købe håndjobbet inden, og sige til hende, at hun gerne må spille lidt op til det, for så tror jeg faktisk det kan blive rigtigt godt hos hende.

Jeg plejer aldrig selv at købe håndjob på forhånd, for jeg vil helst lade det være en del af spillet, at hvis hun formår balancen mellem at antyde det rigtigt charmerende og frækt, uden at presse på for mersalg hele tiden (og det er der faktisk nogle af dem, der er supergode til), så er det mere frækt for mig at sige ja som et resultat af ophidselse fremfor resultat af, at det har jeg jo allerede betalt for. Men lige præcis hos Namfon kunne jeg godt finde på at købe det inden, fordi jeg tror, det lige netop på hende vil have en blødgørende effekt. Jeg ved ikke, om det giver mening for andre end mig :)

 

Pervy nævner endvidere Tina . Hvis du skal væk fra Amager, så vil jeg helt sikkert også anbefale hende. Her kan du faktisk også roligt købe det på forhånd, for hun er alt rigeligt det værd og hun masserer fortrinligt uden at fokusere på mersalg. Hun er iøvrigt nærmest det modsatte af genert, så hvis du ikke er til de generte, så er hun klart en god mulighed. Mens vi er ved de ikke-generte, så kan jeg da også slå et slag for Mimi omend det er ude i Hvidovre, så jeg ved ikke, om det er for langt væk.

Alle de tre nævnte snakker iøvrigt fint dansk, omend Mimi nogle gange siger ting, som jeg simpelthen ikke forstår, men bare grin med, så er kemien i top. :) Tina snakker flydende dansk og Namfons danske er også fuldt forståeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Enig, Tina er fænomenal, men jeg har nu aldrig nøjedes med et handjob hos hende som hun dog garanteret også er super god til.

Der er sikkert en del kemi i det, men for mit eget vedkommende har jeg altså aldrig fået lækrere handjobs end dem som Nat giver mig, og overfor mig er hun altid sød, frisk og engageret. Samtidigt ligger hendes klinik meget praktisk for mig i Store Kongensgade kvarteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...