Hop til indhold
Pussy Lover

Norma og Geranium - go home ...

Recommended Posts

Så fik man prøvet det med - Honningpatineret Thaifisse...                                                                                                                                                                                                                                                            

Kan i den forbindelse varmt anbefale Jacobsens Akacie honning.

Havde over en længere periode haft en indgående SMS kontakt med min foretrukne thaipige - en forretningskvinde først i trediverne,  som jeg har dyrket over en længere periode og tidligere omtalt her på sitet. 

Hun kan drive mig til vanvid og er med på de mest vanvittige stunts - og hold nu kæft hvor var det godt...

Vi havde aftalt at mødes i hendes private lejlighed hvor hun modtog mig - kun iklædt stiletter og den superkorte minikjole som jeg i forvejen havde sendt hende via Sinful dk.

De næste par timer var en lang maraton hvor jeg fik afprøvet og smagt hende i alle tænklige stillinger indtil flere måneders ophobning af kræfter var opbrugt.

Det er til dato den frækkeste og mest uforglemmelige oplevelse som jeg har haft med en glædespige og hvor " lillemand " i den grad blev forkælet.

- forestil jer synet af flydende akaciehonning glide langsomt ned over glansen for kort efter at blive indfanget og slugt af en drillende og varm mund... 

Redigeret af Pussy Lover
fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...