ano 13 Skrevet 7. April, 2013 Jeg besøgte Trinemuz i Aalborg i fredags. https://annoncelight.dk/annonce/43989/aa ... fynsk-pige Det blev til en fantastisk dejlig time! Hun er en dewjlig buttet pige. Buttet på den gode og sexede måde. Hun er sød og venlig - smilende. Bemærkelsesværdig god GFE, overraskende god til deep throat, græsk klarer hun som en prof. Jeg har faktisk kun godt at sige om hende. Jeg kan kun anbefale hende på det varmeste. Vær sød ved hende, det har hun oprigtigt fortjent. Nok mellem de 2-3 bedste jeg har købt mig til. Hmmmm, når jeg tænker lidt mere over det er hun nok faktisk den bedste ) Ano 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 27. April, 2013 Kan hun kneppes i halsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juni, 2014 Hvornår regner du med at være i Aalborg igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 7. Juni, 2014 Har ikke sted i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 9. Juni, 2014 Hej Trine, Du elsker at blive slikket men slikker du på lige vilkår alså 69 natural ? Hvis du gør kan man tilkøbe sluge når nu man skal slubre dine safter Luke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg