Peterlid 45 Skrevet 16. Maj, 2020 Havde fornøjelsen af at få en aftale med Anna. http://smukkedanskeanna.dk/ Henvendte mig pr. mail og havde en god og tydelig kommunikation med hende, hvilket hurtigt resulterede i en klar aftale. Der er ingen tvivl om, at det er Anna, man ser på de annoncerede billeder, så hendes krop er akkurat lige så flot som fotografierne vidner om. Der oven i, har hun et rigtig smukt ansigt og (får man oplevelsen af) en dejlig humørfyldt og autentisk personlighed. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men blot sige, at hos hende får man den dejligste oplevelse, hvor hun til fulde lever op til de løfter, at hun annoncerer med. Jeg kan varmt anbefale hende. Hun ser bare godt ud og har en rigtig høj service og en meget autentisk indlevelse i arbejdet. 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 16. Maj, 2020 Ja, Anna er dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 17. Maj, 2020 Hej, hvordan vurderer du alderen på omtalte gudinde ifh hvad der er beskrevet i annoncen ? (Ved det kan være et ømt emne, men alligevel ) ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterlid 45 Skrevet 17. Maj, 2020 Jeg trot Anna's alder er opgivet korrekt i hendes annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 266 Skrevet 18. Maj, 2020 Ja, Anna er meget indlevende og bevidst om, at man skal have en god oplevelse når man er sammen med hende... Har selv haft hende på besøg en del gange over årene, og hun efterlader en træt, mæt og glad, når hun forlader en til sidst - Alt sammen på den gode måde. Kan også bekræfte, at det er 100% hendes krop på billederne - uden at samme på hendes hjemmeside samt AL på nogen måde er "modificeret". Uden at det skal lyde som reklame eller noget, så syntes jeg hendes ansigt faktisk får hende til at se yngre ud end de 39 år, som hun skriver i sine annoncer. Uanset hvad, så ved hun, hvordan hun skal yde god og fræk service til sine gæster Glæder mig til at besøge hende igen snart.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 136 Skrevet 18. Maj, 2020 Peterlid skrev, den 16.5.2020 at 19:09: Havde fornøjelsen af at få en aftale med Anna. http://smukkedanskeanna.dk/ Henvendte mig pr. mail og havde en god og tydelig kommunikation med hende, hvilket hurtigt resulterede i en klar aftale. Der er ingen tvivl om, at det er Anna, man ser på de annoncerede billeder, så hendes krop er akkurat lige så flot som fotografierne vidner om. Der oven i, har hun et rigtig smukt ansigt og (får man oplevelsen af) en dejlig humørfyldt og autentisk personlighed. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men blot sige, at hos hende får man den dejligste oplevelse, hvor hun til fulde lever op til de løfter, at hun annoncerer med. Jeg kan varmt anbefale hende. Hun ser bare godt ud og har en rigtig høj service og en meget autentisk indlevelse i arbejdet. Af hjertet tak for de flotte ord det gør mig glad at læse. Tak for din tid til at skrive om mig Jeg synes bestemt også, vi havde en god fræk oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 12. Juni, 2020 Så fik jeg også besøgt SMukke danske Anna i Arden. Turen derop på næsten 1½ time fløj afsted, da forventningerne var høje. Og jeg blev bestemt ikke skuffet. Hvor er Anna dog en fantastisk sød og dejlig pige. En flot slank krop med en flot numse, dejlige bryster og et sødt ansigt med nogle flotte øjne som man kunne bruge lang tid at kigge dybt i. Alderen på 38, som hun skriver, passer meget godt. Vil sige at hun godt kunne være 3-4 år yngre. Sexen fejler bestemt heller ikke noget. Jeg havde foreslået et lapdance lige som for at bryde isen. Jeg blev placeret i en stol. Anna satte noget musik i gang og så viste hun mig ellers hendes flotte krop i de mest frække positioner. Hun fik tøjet af mig og startede et fantastisk blowjob. Bagefter over i sengen hvor hun satte sig oven på mig og red til jeg ikke kunne holde mig længere. Efter aftøring hyggesnakkede vi lidt om coronavirus, ferie og hvor specielle forskellige nationaliteter kan være. Jeg kan kun sige at det var 30 minutter som gik alt for hurtigt. Anna skal helt sikkert besøges igen. Hun går ind på 12 skalaen med et topkarakter 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 136 Skrevet 17. Juni, 2020 den stiveste skrev, den 12.6.2020 at 19:24: Så fik jeg også besøgt SMukke danske Anna i Arden. Turen derop på næsten 1½ time fløj afsted, da forventningerne var høje. Og jeg blev bestemt ikke skuffet. Hvor er Anna dog en fantastisk sød og dejlig pige. En flot slank krop med en flot numse, dejlige bryster og et sødt ansigt med nogle flotte øjne som man kunne bruge lang tid at kigge dybt i. Alderen på 38, som hun skriver, passer meget godt. Vil sige at hun godt kunne være 3-4 år yngre. Sexen fejler bestemt heller ikke noget. Jeg havde foreslået et lapdance lige som for at bryde isen. Jeg blev placeret i en stol. Anna satte noget musik i gang og så viste hun mig ellers hendes flotte krop i de mest frække positioner. Hun fik tøjet af mig og startede et fantastisk blowjob. Bagefter over i sengen hvor hun satte sig oven på mig og red til jeg ikke kunne holde mig længere. Efter aftøring hyggesnakkede vi lidt om coronavirus, ferie og hvor specielle forskellige nationaliteter kan være. Jeg kan kun sige at det var 30 minutter som gik alt for hurtigt. Anna skal helt sikkert besøges igen. Hun går ind på 12 skalaen med et topkarakter Tusind tak for et lækkert besøg hos mig - jeg nød vores frække hede samvær og er super glad for at læse, at du har lyst til at kigge forbi igen Tak for dine rosende ord her på eroguide, det gør jo lige sådan en pige som mig glad i trussen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. Juni, 2020 Har også besøgt Smukke Anna i Skanderborg i slutningen af maj. Havde en times blid nærværende samvær. Hun er virkelig et dejligt selskab. Ser godt ud, er nem at tale med, glad og positiv, lækker krop, skøn numse og flotte bryster. Smukke Anna kysser godt og hun er i øvrigt dygtig til det hun gør. Samtidig kan hun samtale, hvilket gør hende til godt selskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 19. Juni, 2020 Besøgte hende for nogen år siden. Rigtig sød pige og kanon god service. Ser okay ud, men langtfra en babe. Desværre blev det anale noget griseri, så det blev kun ved det ene møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 193 Skrevet 3. April, 2021 Det er desværre nogle år siden jeg havde fornøjelsen af at lege med Anna, men daammm jeg kan bare ikke glemme den dejlige frække tøs ! Anna havde sin egen lejlighed her i hovedstaden og det var en kæmpe fornøjelse at ringe på porttelefonen i nr. 3 - gå op ad trappen - hen af svalegangen til den åbne dør - gå ind i lejligheden til at helt nøgen dejlig tøs i lårlange stiletstøvler og bare åbne bukserne og presse sit lem ind i munden på den smukke kvinde ......hvis jeg skal fristes til 64$ igen skal det være Anna !.....og så får hun den en gang til hængende på mit lem op ad væggen !.....Sorry - men hun har klasse og er lige så uartig imellem ørene som imellem benene :) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 17. Maj, 2021 Peterlid skrev, den 16.5.2020 at 19:09: Havde fornøjelsen af at få en aftale med Anna. http://smukkedanskeanna.dk/ Henvendte mig pr. mail og havde en god og tydelig kommunikation med hende, hvilket hurtigt resulterede i en klar aftale. Der er ingen tvivl om, at det er Anna, man ser på de annoncerede billeder, så hendes krop er akkurat lige så flot som fotografierne vidner om. Der oven i, har hun et rigtig smukt ansigt og (får man oplevelsen af) en dejlig humørfyldt og autentisk personlighed. Jeg vil ikke gå i detaljer med selve akten, men blot sige, at hos hende får man den dejligste oplevelse, hvor hun til fulde lever op til de løfter, at hun annoncerer med. Jeg kan varmt anbefale hende. Hun ser bare godt ud og har en rigtig høj service og en meget autentisk indlevelse i arbejdet. Hun er både fræk og lækker. Eneste minus er måske, at brysterne er meget hårde. Men klart et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 19. Maj, 2021 Jeg har besøgt Smukke Anna to gange, hvilket slet ikke er nok Sidst hun var i Odense håbede jeg på at nå forbi. Men nåede det ikke. Hun er sød og meget meget lækker. Det var to meget autentiske oplevelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 19. Maj, 2021 Hanshj skrev, for 17 minutter siden: Jeg har besøgt Smukke Anna to gange, hvilket slet ikke er nok Sidst hun var i Odense håbede jeg på at nå forbi. Men nåede det ikke. Hun er sød og meget meget lækker. Det var to meget autentiske oplevelser. Hun er rigtig lækker. Jeg havde fornøjelsen da hun var i Hvidovre for nok et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg