Hop til indhold

Recommended Posts

<3 wauw folks WildMarlena er man til høje Q med fyldig barm, så går man godt nok ikke galt hos hende her Glædespige fra Polen <3

hun er pisse sød/fræk fra man ringer op og aftaler et besøg :D

stedet er nemt og finde, med diskret parkering bag hegn/stakit ud med vejen der er ret trafikeret 

eneste malurt er stedet når man tropper op med sine 196cm - stod jeg ved indgangen og kiggede ind i murværket og måtte bukke mig ind igennem det næste par dørkarme - glædepigen siger hun er 180 og når loftet... let - men så har man jo en undskyldning for hurtigt at smide tøjet!

derfra var det fuld nydelse hele vejen med Marlene (eller Marlena) hun er Wild - dejlig - intens - piv fræk og jeg ikke kan beskrive det med ord...

banditten var blevet godt horny og jeg skal love for 1 time senere, var der smil fra øre til øre...hun er en fandens dygtig skuespiller hvis hun “spiller” rollen som glædespige... fordi det er god sex oplevelse jeg forlod “hobbit” huset med uden bule i panden fra en dørkarm eller tre man skal igen for at komme ud...

stedet er et minus, men glædespige opveje til fulde så det bliver samlet en rigtig god oplevelse...og hun bliver vildt våd ved lidt opvarmning...

god weekend allesammen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kontaktede hende for få dagen siden. Men den pris hun nævnte for 30 minutter basic var helt ved siden af både hvad jeg forventede, hvad hun har kørt med tidligere og hvad jeg endte med at give andetsteds. Måske er det rigtig gode tider for de (få) GPere som er aktive omkring Aalborg. 
Så sparede jeg også køreturen til Hjørring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du blev opslugt at hendes skuespil selvom hun er intens og vild. Det skyldes dog nogle andre faktorer. Du skulle have mødt hende før i tiden, da hun havde hjertet og hovedet med. 

Tja, jeg undrede mig bare over din positive anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser meget nydelig ud ;-)  

Men jeg bliver jo så lidt nysgerrig på prisniveauet :-)

Cock4woman: hvad måtte du betale for 1 time? 
og Autobahn Hvad ville hun have for 1/2 time? 

Tjon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tjon skrev, for 10 timer siden:

Hun ser meget nydelig ud ;-)  

Men jeg bliver jo så lidt nysgerrig på prisniveauet :-)

Cock4woman: hvad måtte du betale for 1 time? 
og Autobahn Hvad ville hun have for 1/2 time? 

Tjon

@Tjon 1 time = 1400,- 

@ThomasKL er du sikker på det er samme vi skriver om?

Fordi jeg vil nok kunne spotte skuespil, og når så fisse var alm. fugtig ved opstart, og sjaskvåd kort tid efter er det svært at dømme skuespil.. men vi jo hver vores meninger og opfattelse af tingene... jeg står ved mit skrevne ord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det glæder mig du havde en god oplevelse....  Det er dog en skam du foretrækker kvinder på medikamenter og andre substanser, istedet for det det vilde og dyriske i sig selv. 

Jeg står skam også ved mine ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasKL skrev, for 5 minutter siden:

Det glæder mig du havde en god oplevelse....  Det er dog en skam du foretrækker kvinder på medikamenter og andre substanser, istedet for det det vilde og dyriske i sig selv. 

@ThomasKL god søndag aften til dig... sikken en gang bladre at fyre af..... havde der været nævnte ting indblandet havde jeg gjort som mandlerne gør? Smuttet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThomasKL skrev, for 2 timer siden:

Du lyder som en sur konkurrent . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...