Hop til indhold
gamlingen

Playdate (lillebuttetq), Aarhus v

Recommended Posts

https://www.annoncelight.dk/showad/217117

Har besøgt lilebuttetq p/d  (rækkehus hvor hun bor). Kontakten sker udelukkende på mail. Som det fremgår af billederne på AL har hun erotiske former med store bryster og dejlig stor røv. Hun er GP først og fremmest på grund af sin lyst til sex og det mærker man tydeligt, når man er sammen med hende. Hun sutter pik som en gudinde skriver hun annoncen og det er i hvert fald fantastisk, når hun langsomt tager pikken til roden, samtidig med tungen slikker på pikhovedet. Når man slikker hende, er man ikke i tvivl om, at hun er tændt og hendes orgasmer er også tydelige og med garanti ægte. For mit eget vedkommende er det første gang jeg har fået 2 orgasmer inden for 1 time. Kunne simpelthen ikke klare hendes blowjob uden at komme og efter hun havde fået et par sluttede jeg af med, at ta hende i en doggy og med udsigten til den dejlige røv kom gevinsten for anden gang.

Hvis man er til erotiske former og synes det er dejligt at kunne mærke pigens lyst, så er lillebuttetq helt klart et besøg værd!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 2 timer siden:

Lyder hyggeligt :) hvor langt fra aarhus skal man ud for at træffe hende?  og hvor gammel er hun ca?

Pudsigt nok....Er annoncen er slettet.

Tak til Gamlingen for advarslen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende for et stykke tid siden. Hun virker rigtig sød og svarer hurtigt.

Men jeg synes desværre hun er for dyr. 800 for er blow er lige i overkanten for, hvad jeg synes er rimeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I området mod vest findes Dejlige Birgitte i Silkeborg som ind imellem har tilbud på 30 min med det hele for 500 kr (normalt 700). Har man intet mod thai er de samme pris hos Amita. Og når østpigerner er tilbage så er der masser af muligheder for 500. :D

Det er  det prisleje og lavere jjeg synes er rimeligt. Eller rettere, det gør jeg slet ikke pt pga Covid-19 risiko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
DonX skrev, den 16.5.2020 at 20:57:

Jeg har skrevet med hende for et stykke tid siden. Hun virker rigtig sød og svarer hurtigt.

Men jeg synes desværre hun er for dyr. 800 for er blow er lige i overkanten for, hvad jeg synes er rimeligt. 

Til gengæld kan jeg se at det er 800 for blow med slug, som de færreste tilbyder, måske derfor prisen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt det ikke er samme ydelse, men jeg ville helt klart vælge Nanna her, hun virker utrolig fræk og går garanteret All in

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lasselarseb skrev, den 17.5.2020 at 11:34:

I området mod vest findes Dejlige Birgitte i Silkeborg som ind imellem har tilbud på 30 min med det hele for 500 kr (normalt 700). Har man intet mod thai er de samme pris hos Amita. Og når østpigerner er tilbage så er der masser af muligheder for 500. :D

Det er  det prisleje og lavere jjeg synes er rimeligt. Eller rettere, det gør jeg slet ikke pt pga Covid-19 risiko.

Det er  en  anmeldelse  og ikke  en  efterlysning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
lillep skrev, for 9 minutter siden:

Jeg ved godt det ikke er samme ydelse, men jeg ville helt klart vælge Nanna her, hun virker utrolig fræk og går garanteret All in

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Undskyld jeg foretrækker Nanna ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
lillep skrev, Lige nu:

Undskyld jeg foretrækker Nanna ;-)

Måske  en  god  ide  at du  opretter  en  særskilt  tråd  med  din  anmeldelse  af  Nanna,  frem  for  at  skrive  det  i en  anmeldelse  på  en  anden  kvinde.  

Har  du mødt playdate?  Tråden  omhandler  jo  hende  og  ikke  alle  mulige  andre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...