gamlingen 314 Skrevet 16. Maj, 2020 https://www.annoncelight.dk/showad/217117 Har besøgt lilebuttetq p/d (rækkehus hvor hun bor). Kontakten sker udelukkende på mail. Som det fremgår af billederne på AL har hun erotiske former med store bryster og dejlig stor røv. Hun er GP først og fremmest på grund af sin lyst til sex og det mærker man tydeligt, når man er sammen med hende. Hun sutter pik som en gudinde skriver hun annoncen og det er i hvert fald fantastisk, når hun langsomt tager pikken til roden, samtidig med tungen slikker på pikhovedet. Når man slikker hende, er man ikke i tvivl om, at hun er tændt og hendes orgasmer er også tydelige og med garanti ægte. For mit eget vedkommende er det første gang jeg har fået 2 orgasmer inden for 1 time. Kunne simpelthen ikke klare hendes blowjob uden at komme og efter hun havde fået et par sluttede jeg af med, at ta hende i en doggy og med udsigten til den dejlige røv kom gevinsten for anden gang. Hvis man er til erotiske former og synes det er dejligt at kunne mærke pigens lyst, så er lillebuttetq helt klart et besøg værd!!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 16. Maj, 2020 (edited) Lyder hyggeligt hvor langt fra aarhus skal man ud for at træffe hende? og hvor gammel er hun ca? Redigeret 16. Maj, 2020 af latinerkvarteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 16. Maj, 2020 latinerkvarteret skrev, for 2 timer siden: Lyder hyggeligt hvor langt fra aarhus skal man ud for at træffe hende? og hvor gammel er hun ca? Pudsigt nok....Er annoncen er slettet. Tak til Gamlingen for advarslen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 16. Maj, 2020 Er ikke så langt fra motorvejsafkørsel 47. Regner med hun er 37 som der står i annoncen Annoncen er der stadig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 16. Maj, 2020 Jeg har skrevet med hende for et stykke tid siden. Hun virker rigtig sød og svarer hurtigt. Men jeg synes desværre hun er for dyr. 800 for er blow er lige i overkanten for, hvad jeg synes er rimeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 16. Maj, 2020 Jeg gav 1500 kr for en time og der blev ikke kigget på klokken, synes også 1000 kr for en halv time er en helt rimelig pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 17. Maj, 2020 I området mod vest findes Dejlige Birgitte i Silkeborg som ind imellem har tilbud på 30 min med det hele for 500 kr (normalt 700). Har man intet mod thai er de samme pris hos Amita. Og når østpigerner er tilbage så er der masser af muligheder for 500. Det er det prisleje og lavere jjeg synes er rimeligt. Eller rettere, det gør jeg slet ikke pt pga Covid-19 risiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 19. Maj, 2020 DonX skrev, den 16.5.2020 at 20:57: Jeg har skrevet med hende for et stykke tid siden. Hun virker rigtig sød og svarer hurtigt. Men jeg synes desværre hun er for dyr. 800 for er blow er lige i overkanten for, hvad jeg synes er rimeligt. Til gengæld kan jeg se at det er 800 for blow med slug, som de færreste tilbyder, måske derfor prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillep 3 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg ved godt det ikke er samme ydelse, men jeg ville helt klart vælge Nanna her, hun virker utrolig fræk og går garanteret All in 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 Lasselarseb skrev, den 17.5.2020 at 11:34: I området mod vest findes Dejlige Birgitte i Silkeborg som ind imellem har tilbud på 30 min med det hele for 500 kr (normalt 700). Har man intet mod thai er de samme pris hos Amita. Og når østpigerner er tilbage så er der masser af muligheder for 500. Det er det prisleje og lavere jjeg synes er rimeligt. Eller rettere, det gør jeg slet ikke pt pga Covid-19 risiko. Det er en anmeldelse og ikke en efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 lillep skrev, for 9 minutter siden: Jeg ved godt det ikke er samme ydelse, men jeg ville helt klart vælge Nanna her, hun virker utrolig fræk og går garanteret All in Det er en anmeldelse og ikke en efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lillep 3 Skrevet 20. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Det er en anmeldelse og ikke en efterlysning Undskyld jeg foretrækker Nanna 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Maj, 2020 lillep skrev, Lige nu: Undskyld jeg foretrækker Nanna Måske en god ide at du opretter en særskilt tråd med din anmeldelse af Nanna, frem for at skrive det i en anmeldelse på en anden kvinde. Har du mødt playdate? Tråden omhandler jo hende og ikke alle mulige andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1294 Skrevet 20. Maj, 2020 Tilbage på sporet de herrer og damer. Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 20. Maj, 2020 Jeg har mødt hende og hun er sød og frækt. Hun bor i Tilst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 20. Maj, 2020 (edited) fejl Redigeret 20. Maj, 2020 af Lasselarseb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg