Hop til indhold
Guest Liderligfyr

MAFIA??

Recommended Posts

Gæst

Bare en tanke.... gad vide om Annoncemarkedet bliver styret med hård hånd i tyskland??

2 steder jeg er kommet..... flat99 hamborg og pension 27 junkerholweg 27 flensborg

Begge steder havde nogle relativ flotte egne hjemmesider før, men har det ikke længere?

trykker du på pension 27 ryger du direkte ind på sexnord hjemmeside nu.... flatt 99 er nedlagt, det sidste jeg så til det, var siden var blevet hacket eller noget... google fraråede i hvert fald siden, så nu bruger de citygirls som annoncering.

gad vide om de store annonce steder tvinger klinikkerne ind under sig? ved at angribe deres hjemmesider.... ellers mærkelig de bliver nedlagt, koster jo ikke alverden at holde dem ved lige

Del dette indlæg


Link til indlæg

LF, du tænker for meget, selvf. er der mafia og bander i sexbranchen.

Sexnord er en bedre portal med mere synlighed, så de kan være de selv har valgt at annonce der i stedet.

Mange steder skifter ejerskab eller bliver lukket af myndighederne, så deres website skifter også...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis du synes det er et irrelevant spørgsmål, er du jo mere end velkommen til at springe over det!!

Du kommer jo ikke med nogen forklaring på, hvorfor man vælger at lukke 2 glimrende informative hjemmesider ned. Man kan jo sagtens vælge både at have egen hjemmeside samt reklamere på eksempelvis på sexnord.

Det koster jo ikke mange øre at holde en egen hjemmeside kørende på årsbasis, når først den er sat op.

flatrate 99 har google advaret mod, da der har været noget virus eller lignende på siden ( jernsvinet har også observeret det) og nu er siden lukket

finkenstrasse 6 var lukket nogle uger ved jul, men er heldigvis genåbnet ( kunne måske også have været et udefra kommende angreb på siden)

pension 27 har også droppet deres ellers meget informative hjemmeside, for at linke direkte til sexnord

Du ville nok også undre dig over, hvis mange af de københavnske klinikker indenfor et par måneder, valgte at droppe deres egne hjemmesider, for kun at satse på et væsentlig lavere informationsniveau gennem annoncerne på EB???

nå nej, du tænker jo så lidt over tingene, at det ville ikke undre dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan undre dig alt det du vil, men jeg tror ikke du får nogen forklaring på din undring,

hvis der er nogen som har insider viden om branchen tror du så de ville fortælle dig :roll:

Men det ville være naiv at tro at der ikke foregår noget bag kulisserne, du har tidligere spurgt som kartel dannelser mv. Det er lidt den samme genre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja det er vel det samme som, tage tråde op med om købesex eller ej?..... eller om pigerne får men af at være i branchen?

hvad er sandsynligheden for at få noget ud af dette??

Man kan jo sagtens vælge, at være stille tiende med alt " såsan er det jo bare" er ret sikker på bagmænd ville have det bedst med det :roll:

men fact er, at når der kommer flere og flere bagmænd ind over, kan det kun betyde 2 ting..... højere priser eller lavere advancer til pigerne ( som så måske vælger at sige, så er det sgu ikke det værd)

men nej sådan et indlæg ændrer formentlig ikke på det!! men du kan være 100 % sikker på, " sådan er det jo bare" hjælper slet ikke....

det sidste er langt fra min stil, som du også har lagt mærke til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan spekulere og undre til vi er døde, men får sikkert ikke svar, måske skulle du poste din undring i de tyske fora, hvem herhjemme skulle havde insider viden om den tyske branche, prøv at spørge pigerne, du får sikkert ikke noget svar.

Det er utopi at spørge om den tyske mafia i Dk. Jeg har ikke mødt dig men jeg fornemmer at du er meget nysgerrig og vil vide om alt også hvad der foregår bag kulisserne, men det er ret typisk for newbies og youngbies :lol: , been there done that :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er Tysklands forummet faktisk større end jyllandsforummet herinde..... og jylland er alligeve 2,500,000 indbyggere eller 46 % af befolkningen.....

så det giver da god mening at spørge herinde, for tysklands forummet er faktisk ret stort. Hvis der er en der har insider viden, er der som du siger, ikke så stor chance for, personene vil skrive det i et offentlig tysk forum.

men derfor kan man godt gøre opmærksom på, der vist er nogle problemstillinger ;) Er i hvert fald ret træt af, mine hjemmesider er forsvundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes generelt de tyske hjemmesider er meget dårligt opdaterede og meget lidt inspirerende.

Hvad der er sket med "dine" hjemmesider bliver jo gætværk til du spørger ejeren af siderne. Et bud kunne jo være at det er både nemmere og billigere at opdatere en profil på sexnord eller modelle-hamborg eller lignende sider.

Med hensyn til mafiaen, så er der skrevet flere artikler som kom findes på http://www.mopo.de om markedet i Hamborg. Ifølge dem er det en blanding af motorcykel klubber og sydlandske interesse organisationer der kæmper om prostitutions markedet generelt. Så de har sikkert også webfolk ansat.

Læste på et tidspunkt på et af de tyske fora at den eneste årsag til at Babylon i Hamborg stadig er åbent, selvom der ikke kommer nogen der, er hvidvaskning af penge. Så der er også tyskere der gætter med ;-)

Men prøv at kig på mopo.de og søg efter atmos og albaner-toni så dukker der nogle artikler op med lidt læsestof.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læste på et tidspunkt på et af de tyske fora at den eneste årsag til at Babylon i Hamborg stadig er åbent, selvom der ikke kommer nogen der, er hvidvaskning af penge. Så der er også tyskere der gætter med ;-)

Rockford

Det havde jeg også gættet på de gange jeg var på Babylon, meget pænt sted med meget lidt aktivitet.

Jeg talte med "manageren" hvorfor de ikke reklamerer intensivt for at tiltrækker piger og kunder og han svare det havde de planer om...

Hvordan kan de holde hjulene i gang i 3 år nu... tja pengevaskning eller måske tjener hotellet nok til at drive klubben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...