PerN 4 Skrevet 15. Maj, 2020 Hej Jeg har været sammen med et par stykker, den første hun spurgte mig direkte Jeg lå og slikkede hende, og legede med en finger i numsen, hun spurgte om jeg ikke godt ville gå længere ind, så jeg spyttede på fingeren, så den var godt våd. Medens jeg slikkede bevægede jeg fingeren ind og ud, lod den rotere blidt inde i hende. Pludselig som ud af det blå, skreg hun højt i orgasme, den der med det gode skuespil, den kan man godt glemme her, efter lidt hvil til hende fortsatte jeg og hun kom endnu 2 gange. Efterfølgende spurgte jeg hende om fornemmelsen og hun svarede at for hende, blev det meget mere intens på denne måde. Jeg har så sidenhen prøvet på min thai massør, hun gør det samme, hun vil så kun have en orgasme. Nogen der ved, om vi generelt er mere følsomme i numsen? Jeg selv synes det er dejlig, men jeg vil ikke have noget ind, ikke fordi jeg er forskrækket, jeg bryder mig bare ikke om det Nogle der har lignende oplevelser? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. Maj, 2020 Det kan være meget intens, også rimming både hos mænd og kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 15. Maj, 2020 Jeg vil sige at for mig kommer det meget an på hvem jeg er sammen med.. Kan jeg mærke at gæsten er stille og rolig og ikke bliver overgearet nemt så kan man gå meget længere før jeg siger stop generelt fordi jeg selv synes det der sker er dejligt.. Men ikke alle skal stikke en finger op.. Jeg er måske også mest bare til noget blid berøring af en finger og ikke direkte op med fingeren.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 87 Skrevet 15. Maj, 2020 Jeg savner så meget finger i numsen og at blive slikket længe i numsen god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 15. Maj, 2020 Godt spørgsmål PerN. Man kan godt sige noget om kroppen generelt, men på baggrund af 35-40 års erfaring med mange forskellige sexpartnere, så er kemi, stemning og "trust" altoverskyggende i forhold til hvad der tænder eller lukker ned. Men jo, jeg mener det er velbeskrevet at både mænd og kvinder har mange nerver i området omkring anus som kan stimuleres til en seksuelt ophidsende følelse. Det gælder i hvertfald for mig selv. Jeg kan sagtens komme alene af anal stimulation. Det er så en anden orgasme for mig. Mere lang og dyb, hvor almindelig leg med pikken... Ja, det behøver jeg vel ikke at sætte ord på. I kombination er det jo super hot. Og så er der det der med at lege med pigens numse. Det er bare enormt sexet, synes jeg. Og når hun mærker at jeg bliver ekstra hot, ja så smitter det jo. Der er nok også noget kulturelt. I Sydamerika, hvor jeg er kommet meget og har boet af flere omgange, oplever jeg at analsex og leg med "nummer to" er meget mere brugt. Ligesom det at bruge fingre eller måske hånden eller tre-fire fingre er meget udbredt. Jeg har flere gange oplevet at piger jeg har mødt i Brasilien lister en-to-tre fingre op i sig selv eller min røv under akten. Uh, nu bliver man da helt hot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 15. Maj, 2020 Ku godt gi en finger, hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 16. Maj, 2020 Både mænd og kvinder er bygget til numsesex. Som @stantheman skriver er der dog det mentale spil, som betyder meget også. Læs fx https://tinderslut.dk/2019/11/analsex-roevhullet-er-lavet-til-at-blive-bollet/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg