Hop til indhold

Recommended Posts

Intet link

Ligger Jyllandsalle

 Telefon 2546 2888

 

Havde en aftale med Bebe i en klinik i midtbyen. Trods SMS bekræftelse, åbnede hun ikke døren, og der så slukket og lukket ud. Nå men Siam ligger tæt på, så jeg kørte forbi, og så der var lys. En opringning, og en aftale om besøg 5 minutter senere blev truffet. 

 

Siam er som den nu er. Gardiner og mikro bad. 

Men Nana, na-nananananaaaaa- nanananana og en gang til :D

Hun er vel omkring de 40. Pænt ansigt i mine øjne. 

Iført en lille sort kjole fik jeg en blid massage ( det var hende der havde kjolen på ;) ) , som ikke gjorde noget særligt for min ømme nakke, men for manner og magle hvor kan hun pille og lege mens man ligger på maven. Jeg var til sidst i totalt vildrede om jeg skulle blive liggende og nyde det, eller vende om og, og ja det der i ved nok ;) 

Jeg blev liggende en rum tid, men til sidst var der for meget hydraulik olie pumpet ud i cylinderen, så jeg måtte vende mig om. Nana have undervejs fået sig smøget ud af en lille kjole. Fiiiiiiin krop. Store bryster som lige netop kan holde fast i en blyant. De er dejligt bløde og om der er sili i dem eller ej, ved jeg ikke rigtig. Lækker mås, lidt mere end de normale små flade taihnumser.

Mave er lidt krøllet, og har en ikke pyntelig tatoo. 

Men hun kan økoblowe. Varm, stille og roligt og meget indfølende. Det måtte jeg stoppe, eller var der blevet løsnet skud. 

Jeg gjorde høfligt gengæld og turnerede rundt på hendes krop en rum tid med hænder og mund. Det gik fint ind, og jeg blev en rum tid hold fast mod hendes mis, med lårene klemt godt samme om mine øre. Vi endte i en meget hidsig missionær, hvor jeg ikke ville kunne beskylde hende for at ligge stille. Hu hej da, og holdt fast blev jeg også. Før indføring af lemmet var dette blevet betrukket med noget meget fleksibelt gummi noget. 

Jeg sprang badet over, da hun ikke bruger ret meget olie under massagen, og resten var blevet tørret grundigt af med papir og under vores lagen rulleri. 

Århus priser. 


 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon du måtte slutte med at fyre kanonen af hvis det var ønsket? Og holder vi standarden for det på 800 kr.?

Iøvrigt, med din erfaring kender du vel den rette indehaver af stedet. Kan hun stadig træffes til det sjove?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 8 minutter siden:

Mon du måtte slutte med at fyre kanonen af hvis det var ønsket

I munden på hende. Det ved jeg ikke, vi gik jo over til at knalde :) 

For FP er standarden 1000. 
Ja Mei er der stadig. Det er vel et halvt års tid siden vi sidst trykkede vore kroppe sammen. Men hun er begyndt at bruge en forfærdelig masse makeup. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 18.5.2020 at 17:15:

Ja Mei er der stadig. Det er vel et halvt års tid siden vi sidst trykkede vore kroppe sammen. Men hun er begyndt at bruge en forfærdelig masse makeup. 

Tak for tippet om at hun stadig kan mødes. Jeg fik et glædeligt gensyn i tirsdags. Hun så nu helt almindelig ud uden makeup og jeg fik bekræftet at hun stadig når en suveræn topplacering med blid og langsom fransk. Dybt tilfredsstillende.

Der var to andre piger til stede og den ene af dem har en, for mig, lidt vrangvillig udstråling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 2 minutter siden:

dem har en, for mig, lidt vrangvillig udstråling.

Sæl tak. Dejligt at høre at hun har droppet make up´en. 

Ja hende så jeg også. En lille lyshudet buttet sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 15.5.2020 at 13:24:

Siam er som den nu er. Gardiner og mikro bad. 

Betyder det, at der kun er gardiner mellem briksene? Med de aktiviteter du beskriver, bliver det så ikke lidt rigeligt socialt? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 9 minutter siden:

Betyder det, at der kun er gardiner mellem briksene? Med de aktiviteter du beskriver, bliver det så ikke lidt rigeligt socialt? :-)

Der er kun et gardin imellem. Yderligere så er briksene kun 1 m fra hinanden. 
Jo det er ret socialt. De første mange gange var det grænseoverskridende og give los ( der er lyd på når jeg knalder) men nu synes jeg det er helt sjovt. Har faktisk udvekslet bemærkninger med manden på den anden side, og pigerne har ligeledes, ledsaget af små grin. 
Er dog aldrig nået til at foreslå et partnerbytte midtvejs, selv om både Anni ( ikke Nana - Anni var der for længe siden)  og jeg talte lidt om det i sjov under pudepludderiet efter knalderiet. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy mamma!! Du er godt nok hard core...men det er selvfølgelig en smart metode at finde nye venner med samme interesser som en selv. I kommer jo det samme sted...hvis jeg må bruge det udtryk... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, for 48 minutter siden:

Ja det var tider da Anni på aktiv på stedet, hun er savnet. Er der nogle som ved om Nana kan samme tricks?

Jeg ved ikke engnag om hun er der mere. Men jeg fornemmede ikke helt den samme åbenhed overfor de mere kinky ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...