Hop til indhold
AalborgLook

Club Eclaire i Aalborg

Recommended Posts

Kunne da være sjovt at tage en tur forbi engang når hele denne berørings angst er overe :P  Men forundre mig lidt hvorfor der er forskel på priserne mellem mænd og kvinder ? Specielt i en verden hvor kvinder hele tiden ønsker ligestilling :P Men joke til side, men er der en speciel grund til det ? Har aldrig været på Swingerklub før så kunne jo bare være en detalje jeg ikke kender til ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, 1 time siden:

Men forundre mig lidt hvorfor der er forskel på priserne mellem mænd og kvinder ? Specielt i en verden hvor kvinder hele tiden ønsker ligestilling :P Men joke til side, men er der en speciel grund til det ? Har aldrig været på Swingerklub før så kunne jo bare være en detalje jeg ikke kender til ? 

Det er for at de kvinder, der ikke kan finde en mand og komme gratis ind - også skal have en chance - og i den dunkle belysning indenfor er der nok nogen, der hopper på alligevel ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
GenerationX skrev, for 2 timer siden:

er der en speciel grund til det

Fordi der kommer langt flere mænd end kvinder i klubberne. Det samme gælder på diskoteker o.l. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det er for at de kvinder, der ikke kan finde en mand og komme gratis ind - også skal have en chance - og i den dunkle belysning indenfor er der nok nogen, der hopper på alligevel ;-)

Nu er det min overbevisning at det er nemmere for en kvinde at finde en mand end en mand at finde en kvinde, but I got your point :P

Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Fordi der kommer langt flere mænd end kvinder i klubberne. Det samme gælder på diskoteker o.l.

Muligvis og det er edenligt blandt en af de ting jeg ikke forstår. Det svare jo lidt til et udtryk folk har det med at komme med: Mænd har flere one night stands end kvinder... BS for hvem skulle det dog være med ? ( med mindre self den statestik er trukket helt ud af propertioner af homosexuelle skal jeg ikke kan sige. ). Så kan man sige ja mænd er måske mere generalt ikke så kræsende om hvor de stikker pikken ind som kvinder for hvem der får lov men drejer det sig ikke mere om vi må have lidt opdragelse på de kvinder ? :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15.5.2020 at 12:13:

http://www.clubeclaire.dk/entre/

Heldigvis mere rimelige entrepriser end i:

https://tucanclub.dk/faq/

Hvor man kan risikere først at få oplyst entreprisen ved døren - mener sidst jeg sprugte på mail var den over kr. 500,-  :-(

Jeg har været begge steder. De kan ikke sammenlignes. 
Ikke fordi jeg er fan af Tucan overhovedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 59 minutter siden:

De kan ikke sammenlignes. 

Det kan jeg godt forestille mig - men hvorfor ikke annoncere entrepriserne på hjemmesiden, så man bedre kunne vurdere pris og kvalitet ?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Det kan jeg godt forestille mig - men hvorfor ikke annoncere entrepriserne på hjemmesiden, så man bedre kunne vurdere pris og kvalitet ?

Det giver jeg dig ret i.

Nu ved jeg ikke hvad mænd eller par betaler i entre, men kvinder kostede sidst 50kr.

Allerede der kan du nok regne forskellen ud på de 2 steder.

Som par i tucanen gav vi 650kr . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Som par i tucanen gav vi 650kr .

Og så skulle I sikkert også betale for mad mm. I Tyskland er der i entreen ofte inkluderet buffet - og evt. alkoholfrie drikkevarer - og der betaler et par tyspisk mellem 25 og 50 euros - se f.eks.:

https://www.joyclub.de/club/805.asthoria_swingdreams.html#oeffnungszeiten_und_preise

Bemærk at entreeprisen står som noget af det første, så man ikke skal bruge tid på at lede rundt i lang tid, før man indser, at den vil de ikke opgive, medmindre at man ringer - eller møder op.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 16.5.2020 at 22:25:

Ikke fordi jeg er fan af Tucan overhovedet. 

Vil du fortælle hvorfor du ikke er fan?

Jeg har været i Tucan en del gange og kan kun anbefale stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...