mcpiper 15 Skrevet 15. Maj, 2020 Er der nogen der har været der, og er det anbefalelsesværdigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 15. Maj, 2020 mcpiper skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der har været der, og er det anbefalelsesværdigt? Der er flere muligheder nogle steder på Thistedvej, så prøv at lægge et link. Det vil hjælpe gevaldigt, hvis du ønsker nogle input! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mcpiper 15 Skrevet 15. Maj, 2020 Det er dette sted jeg mener: https://annoncelight.dk/showad/295399 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aathai 10 Skrevet 16. Maj, 2020 Jeg har tidligere haft en rigtig dårlig oplevelse med hende. Hun var tydeligt beruset, da jeg dukkede op og det betød jeg vendte om, selvom hun løb over og hang op af mig og ikke ville slippe mig. Om aftenen og de næste par dage kimede hun mig ned for at få mig forbi igen. Hvilket ikke var skide sjovt, da jeg var sammen med familien. Og da jeg blokerede det første nummer, begyndte hun fra et andet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg