Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Da du er ny bruger , vil jeg gerne hjælpe dig lidt . Du  skulle prøve at bruge logoet ,Eftersøgning af Thai piger og ikke her ,!!  , som er anmeldelser af Thaipiger .

Prøv igen .

Kan du have en god dag.

Skrevet

Har talt med hende da jeg havde ærinde i det jyske, men besøgte hende ikke. Special er uden gummi. Hun er til det hele uden gummi hvis du vil betale prisen.

Husk at lave anmeldelse hvis du besøger hende.

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 7 minutter siden:

Har talt med hende da jeg havde ærinde i det jyske, men besøgte hende ikke. Special er uden gummi. Hun er til det hele uden gummi hvis du vil betale prisen.

Husk at lave anmeldelse hvis du besøger hende.

hvor i Jylland er hun ?

Skrevet

Kan ikke huske det, men det var ikke i nærheden af hvor jeg skulle. Og hun har ikke annonce på lige nu, men måske den kommer senere på dagen.

Redigeret af Svpe1970

Skrevet
  • Author

Er der slet ingen der har været på besøg hos hende? 

Jeg køre forbi området fredag og søndag i næste uge, kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på hende. 

Det kunne bare være dejligt at vide om hun er værd at besøge. 

Skrevet

Lav endelig en anmeldelse hvis du får besøgt hende. Overvejer nemlig selv et besøg næste gang jeg er på de kanter (start juni)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.