Randy 137 Skrevet 14. Maj, 2020 (anmelder flere, men ikke fordi jeg har besøgt dem på samme dag hehe). Besøgt hende her også https://annoncelight.dk/showad/292781 Lækker sød thaipige. Sjov, kigger ikke på uret, god tid. Bruger sprit, ren, nyvasket Sætter musik på og skaber stemning. Billederne passer. 10/10 service 10/10 personlighed. Vil man gerne have en afslappende oplevelse med en sød thai pige, uden stress og med afslappende stemning, så kan man besøge hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikke 1 Skrevet 15. Maj, 2020 Hvor på fyn holder hun til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 15. Maj, 2020 Slikke skrev, Lige nu: Hvor på fyn holder hun til ? Det står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 2. August, 2020 Lige nu befinder hun sig i Odense hos Siwimon, under navnet Arisa. Er der iøvrigt andre med erfaringer hos hende - især sex-delen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 52 Skrevet 2. August, 2020 Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 2. August, 2020 Victorsmil skrev, for 1 time siden: Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for. Jeg takker for indspark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 14. April, 2022 Victorsmil skrev, den 2.8.2020 at 19:37: Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for. altså, hende jeg mødte, som os passede på hende på billederne, havde boet i england i over 15 år og snakkede perfekt engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 15. April, 2022 Randy skrev, for 15 timer siden: altså, hende jeg mødte, som os passede på hende på billederne, havde boet i england i over 15 år og snakkede perfekt engelsk. Og det er stadig hende her vi taler om?..... https://annoncelight.dk/showad/287240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 52 Skrevet 17. April, 2022 Randy skrev, den 14.4.2022 at 19:42: altså, hende jeg mødte, som os passede på hende på billederne, havde boet i england i over 15 år og snakkede perfekt engelsk. Jeg snakker om Arisa thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 21. April, 2022 Victorsmil skrev, den 17.4.2022 at 20:02: Jeg snakker om Arisa thailand. ups, troede lige det var en anden tråd. Ja, hende har jeg dog også besøgt. Sød pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg