Hop til indhold

Recommended Posts

(anmelder flere, men ikke fordi jeg har besøgt dem på samme dag hehe).


Besøgt hende her også https://annoncelight.dk/showad/292781

Lækker sød thaipige. Sjov, kigger ikke på uret, god tid.
Bruger sprit, ren, nyvasket
Sætter musik på og skaber stemning. 

Billederne passer. 
10/10 service
10/10 personlighed. 

Vil man gerne have en afslappende oplevelse med en sød thai pige, uden stress og med afslappende stemning, så kan man besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Slikke skrev, Lige nu:

Hvor på fyn holder hun til ?

Det står i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både  ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 1 time siden:

Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både  ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for.

Jeg takker for indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, den 2.8.2020 at 19:37:

Jeg har været hos hende. Hun er meget flot, både  ansigt og kroppen. Jeg har haft svært med at kommuniker med hende, da hun er meget dårligt til engelsk. Derfor vil være meget fornuftigt at du skriver med hende frem for snakke i telefonen med hende. I forhold til sex var fint. Hun kan lide at man rører med hendes krop. Jeg fik økologisk BJ, men samlejer var med regnfrakke, og det er jeg glæd for.

altså, hende jeg mødte, som os passede på hende på billederne, havde boet i england i over 15 år og snakkede perfekt engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 14.4.2022 at 19:42:

altså, hende jeg mødte, som os passede på hende på billederne, havde boet i england i over 15 år og snakkede perfekt engelsk. 

Jeg snakker om Arisa thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, den 17.4.2022 at 20:02:

Jeg snakker om Arisa thailand. 

ups, troede lige det var en anden tråd. Ja, hende har jeg dog også besøgt. Sød pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...