Hop til indhold
Aalborgok

Min smukke kærrste

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Mon det  er  samme  kvinde  der  er  søgt  en  ekstra  mand  til? 

Hun  har  haft  profil  på  Annoncelight siden 2016, så  helt  uerfaren  ift  betalingssex  er  hun  vist ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Mon det  er  samme  kvinde  der  er  søgt  en  ekstra  mand  til? 

Hun  har  haft  profil  på  Annoncelight siden 2016, så  helt  uerfaren  ift  betalingssex  er  hun  vist ikke. 

Du ved sikkert mere om den her branche end jeg, og om det er den samme aner jeg ikke. Men den der første annonce med 2-8 mænd. Der er noget der virker advarende hos mig. i bedste fald nogle der synes det er sjov at se hvilke mænd der reagerer på annoncen. i værste fald en eller anden form for efterfølgende afpresning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
går ned på knæ skrev, for 53 minutter siden:

Du ved sikkert mere om den her branche end jeg, og om det er den samme aner jeg ikke. Men den der første annonce med 2-8 mænd. Der er noget der virker advarende hos mig. i bedste fald nogle der synes det er sjov at se hvilke mænd der reagerer på annoncen. i værste fald en eller anden form for efterfølgende afpresning

Du siger der er noget "der virker advarende", men du siger ikke hvad det er?


Jeg kan ikke se der er noget i annoncen der virker suspekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  lidt  nysgerrig  om  der  er  nogen  som  mødte  op  i  lørdags  til  dette  arrangement?

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  er  lidt  nysgerrig  om  der  er  nogen  som  mødte  op  i  lørdags  til  dette  arrangement?

 

Jeg tror det ikke, jeg havde skrevet med dem, men hørte ikke mere til dem....

Jeg har skrevet med dem før - og det endte også sådanne - jeg er dog kun 99,9 % sikker på det er dem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, 1 time siden:

Jeg tror det ikke, jeg havde skrevet med dem, men hørte ikke mere til dem....

Jeg har skrevet med dem før - og det endte også sådanne - jeg er dog kun 99,9 % sikker på det er dem

 

Kan  se  at  manden  har  slettet  sin  profil  herinde. 

Jeg  har  mødt  ham  2 gange,  nem  at  lave  en  aftale  med. Men  vi  endte  med  at  han  svinede  mig  til  efterfølgende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Kan  se  at  manden  har  slettet  sin  profil  herinde. 

Jeg  har  mødt  ham  2 gange,  nem  at  lave  en  aftale  med. Men  vi  endte  med  at  han  svinede  mig  til  efterfølgende. 

Hmm, det er ok IKKE at have kemi  sammen, med der er da ingen grund til at svine dig til  - det er bare op på hesten igen, og videre -ham kan ingen bruge til noget...

eftersom han har slettet sin profil, så har han måske ikke en kvinde - og det blot er hans fantasi..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fræk6 skrev, for 3 minutter siden:

Hmm, det er ok IKKE at have kemi  sammen, med der er da ingen grund til at svine dig til  - det er bare op på hesten igen, og videre -ham kan ingen bruge til noget...

eftersom han har slettet sin profil, så har han måske ikke en kvinde - og det blot er hans fantasi..... 

Annoncen  på  AL er  fortsat  aktiv  og  jeg  tror  den  tilhører  en  gp. 

 

Vi  gik  skævt  af  hinanden på  skrift,  da  han  foreslog  gratis  sex..og  du  ved  at  jeg  ikke  er  mundlam... det  var  han  så  heller  ikke,  men  brugte  et  helt  andet  sprog  :-(

Nok  om  det,  det  hører  fortiden  til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...