Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg ved godt, at emnet jævnligt tages op. Men er der nogen her i dette forum, der kan  anbefale piger/damer, der sluger ens udløsning, når de giver en et blowjob?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det være thai, eller ?

Jeg har ikke hørt om nogen thaier, hvor der er en sure thing. Altså hvor de gør det præcis når du ønsker og beder om det. Det er mere en bonusting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Default User skrev, for 8 minutter siden:

Så skal du nok udvide din søgekreds.

Det har han også gjort - han har postet flere steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Enig slug hos thai'er er en bonus-ting.

Sidste besøg jeg havde hos ejeren af thailanna, fik jeg en del ekstra  bonus.

Vi var kommet ind i massagerummet og jeg takkede nej til ekstra - jeg skulle kun have massage i dag.

Hun ville det anderledes, hun kyssede mig blidt på ryggen og slikkede mig i øret, hun kravlede ned mellem mine ben og kyssede mine baller, som hun spredte og lod tungen gå på opdagelse i og omkring anus, jeg var nu blevet godt liderlig og spørgsmålet kom drillende igen, no ektra today? Det endte med en 69, hun var godt våd, så fingerknep til hun sprøjtede, så 69ér igen til jeg kom dybt inde i hendes mund, hun slugte rub og stub - mega frækt. Jeg slikkede hende til hun kom igen, så rullede hun kondom på og kneppede mig dejligt først i reverse og senere normal cowgirl. En af de frækkeste oplevelser - med en overtændt pige.

Redigeret af Como

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Como skrev, den 17.5.2020 at 21:28:Sidste besøg jeg havde hos ejeren af thailanna, fik jeg en del ekstra  bonus.

Er det ikke en restaurant i Hellerup?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

:D Jo det er fint take away sted - Den korrekte betegnelse:  Thai lanna wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como skrev, den 17.5.2020 at 21:28:

Enig slug hos thai'er er en bonus-ting.

Sidste besøg jeg havde hos ejeren af thailanna, fik jeg en del ekstra  bonus.

Vi var kommet ind i massagerummet og jeg takkede nej til ekstra - jeg skulle kun have massage i dag.

Hun ville det anderledes, hun kyssede mig blidt på ryggen og slikkede mig i øret, hun kravlede ned mellem mine ben og kyssede mine baller, som hun spredte og lod tungen gå på opdagelse i og omkring anus, jeg var nu blevet godt liderlig og spørgsmålet kom drillende igen, no ektra today? Det endte med en 69, hun var godt våd, så fingerknep til hun sprøjtede, så 69ér igen til jeg kom dybt inde i hendes mund, hun slugte rub og stub - mega frækt. Jeg slikkede hende til hun kom igen, så rullede hun kondom på og kneppede mig dejligt først i reverse og senere normal cowgirl. En af de frækkeste oplevelser - med en overtændt pige.

Hep Boys,

er der nogen der ved hvad ejeren hedder?

 

/bambota

Del dette indlæg


Link til indlæg
bambota skrev, den 26.5.2021 at 19:00:

Hep Boys,

er der nogen der ved hvad ejeren hedder?

 

/bambota

Før kaldte de hende Nu/New. Hun er gået over til at hedde Bibi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kfrb skrev, den 14.5.2020 at 19:07:

Hej

Jeg ved godt, at emnet jævnligt tages op. Men er der nogen her i dette forum, der kan  anbefale piger/damer, der sluger ens udløsning, når de giver en et blowjob?

 
  •  

Lille-Jenny hos Helen i Søborg er et bud ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...