Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Fuld pakke med Mali

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Som man kan se på min anmeldelse HER havde jeg sidst i april en pragtfuld trekant med Tina Thai og Mali

Mali viste sig da at have nogle kvaliteter som gjorde at jeg syntes at hun også måtte besøges alene, og det gjorde jeg så i dag.

Mali taler ikke dansk men tilstrækkeligt engelsk til at man fint kan kommunikere med hende om de væsentlige ting :wub: og hun er en rigtig sød pige som gør alt hvad hun kan for at få sin gæst til at føle sig godt tilpas.

Først vil jeg nævne hendes tungekys. De var helt uhæmmede, jeg havde bogstaveligt talt hele hendes tunge i munden mange gange og i lang tid. Jeg kan ikke undgå at reagere fysisk bare ved at tænke igen på de kys, men uhæmmede tungekys er altså også noget som jeg tænder meget på. Så gav jeg Mali en slikketur, hun har virkelig et lækkert underliv.

Og så tilbyder Mali jo fuld pakke, så jeg fik også på denne måde lejlighed til at nyde Malis stramme og lækre underliv som jeg havde stor glæde af indtil jeg simpelthen ikke kunne holde mig tilbage længere og måtte fyre den af i hende. Mali tog så kondomet af mig og tørrede mig af med vådservietter mens jeg lå på ryggen og nød tilværelsen, en service som ikke alle piger yder men som jeg sætter stor pris på hos dem der gør det.

Det næste blev så almindelig massage på ryggen, mens jeg lige samlede mig til anden omgang som blev en rigtig lækker 69'er, hvor jeg lå på ryggen med Mali siddende omvendt over skrævs på mig.

Nærbilledet af Malis lækre bagdel mens min tunge var helt inde i hende og jeg mærkede at hun bare suttede løs, kunne det blive bedre? Ja det kunne det godt, nemlig da jeg fyrede den af i munden på hende og hun blev ved med at sutte indtil jeg var helt færdig, mens jeg stadig nød nærbilledet af hendes bagdel med min tunge begravet i hende.

Ud over uhæmmede tungekys er megafransk jo også lige mig, og Mali leverede til fulde begge disse ydelser, som jeg sætter så stor pris på.

Tina og Mali er et par virkelig lækre piger som nu arbejder på samme sted, og jeg har jo nu besøgt dem både sammen og hver for sig. De kan absolut begge anbefales uden forbehold, og jeg håber på at komme til at besøge dem igen mange gange endnu...

Thank you again Mali, and see you next time <3<3<3

 

Redigeret af Kim Petersen
Fejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kim P. ,, tak igen for en rigtig dejlig anmeldelse

Rigtig dejligt at du nu både har mødt Tina the one and only / one on one ,, dem begge 2 i en fræk threesome, og altså i dag Mail one on one, Mali lyder som et rigtig dejligt bekendtskab :)

Venligst Hunter

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
GamleGris skrev, for 45 minutter siden:

Jeg forstår de er i Sydhavnen pt. Hvordan er parkeringsforholdende der?

Jeg kom ikke i bil, men der står i annoncen HER at der er parkeringspladser. Da jeg ikke er kommet i bil til dette sted har jeg dog ikke lagt mærke til hvor parkeringspladserne er. Spørg evt. Tina om det.

Hunting for beaver skrev, for 37 minutter siden:

Hej Kim P. ,, tak igen for en rigtig dejlig anmeldelse

Rigtig dejligt at du nu både har mødt Tina the one and only / one on one ,, dem begge 2 i en fræk threesome, og altså i dag Mail one on one, Mali lyder som et rigtig dejligt bekendtskab :)

Venligst Hunter

Hunter, de er begge 2 helt pragtfulde kvinder. Hvis alle kvinder var som dem ville vi være i paradis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
jensen6 skrev, for 16 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse Kim!

Hvor cirka holder de til, hvordan er stedet - diskret?

Nu går jeg ikke så meget op i diskretion, men de holder til i en rigtig pæn ny ejendom i Sydhavn, som jeg bestemt vil mene ligger meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, den 14.5.2020 at 00:12:

Hunter, de er begge 2 helt pragtfulde kvinder. Hvis alle kvinder var som dem ville vi være i paradis :D

Hvis alle kvinder var som dem, ville vi ikke behøve at betale os fra al den sex vi hungre efter.

Og kan kun genkende og tilslutte mig koret af tilfreds kunde - både med Tina og Mali. Helt vildt dejlige kys og helt vild dejlig super fransk de begge leverer - bruger ikke den fulde pakke særlig ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, den 14.5.2020 at 00:12:

Jeg kom ikke i bil, men der står i annoncen HER at der er parkeringspladser.

Hvor langt er det fra Sydhavn station?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Frisk skrev, for 3 timer siden:

Hvor langt er det fra Sydhavn station?

Det er mindre end 2 kilometer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...