Hop til indhold

Recommended Posts

Hendes BJ er fra en anden verden. Fuck hvor er hun vild til det.

Men ellers syntes jeg hendes priser er i den lidt for høje ende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Mthom. Ingen kan give en guffer som hende. Helt suverænt. 

Jeg oplever også, at hun forlanger højere priser, men det er ok for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mthom skrev, for 11 timer siden:

Men ellers syntes jeg hendes priser er i den lidt for høje ende

...som hun selv siger: I am worth it - og jeg er enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
sofus 2 skrev, 1 time siden:

Hun er bare super god til sit arbejde og en dejlig pige at være sammen med frisk og dejlig 

Men når jeg kigger på billede 6 og 7, så bliver jeg i tvivl hvem det er man møder. For mig ligner de to billeder mest af alt mor og datter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kanont med jeres kommentar.
Jeg har været en del rundet i Vejles Thai steder, men aldrig nået til Kayla.

Kørte lidt træt i alle steder var oftes en smuk Thai pige, men alle har vist købt samme slidte afklippede jeans, mangler sku lidt feminitet....:-)

Kan også godt lide de ikke er for unge, og det ser Kayla heller ikke ud til at være, sikkert med mindre man spørger hende :-)

I skriver prisen er lidt for høje, syntes ikke jeg kan finde nogle priser nogen steder på hende ?????

Og hvorfor skal alle have en hoveddør ind lige fra en meget befærdet gade i Vejle..:-)

Redigeret af Scorpionen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylmer skrev, for 15 timer siden:

Men når jeg kigger på billede 6 og 7, så bliver jeg i tvivl hvem det er man møder. For mig ligner de to billeder mest af alt mor og datter.

Alle billeder er af hende - men der er en del år imellem billederne. Hun kørte med en stor del af billederne, da jeg besøgte hende for første gang for efterhånden 5 år siden (tror jeg cirka at det var).

Dengang var hun også sidst i 30erne - såååå vi er efterhånden ved at være i midt 40erene, måske endda plus plus.

Angående hendes priser, så har de været 600kr for hj, 1000 for bj, 1500 for fp.

Men det er vist efterhånden et års tid siden at jeg sidst har været ved hende, så ved ikke præcis hvor meget hun opkræver nu - og hvor forhandlingsvillig at hun er.  Meeen der er et pænt stykke fra 1500kr til 1000kr, som så mange andre i byen tager for fp. Har endnu ikke smidt den helt store check hos hende, så ved ikke om fp er så meget bedre end alle andre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er absolut flot og sød og jeg mener hun er omkring de 45.

denunge skrev, for 18 timer siden:

Angående hendes priser, så har de været 600kr for hj, 1000 for bj, 1500 for fp.

Jeg gav 800 for blow med CIM (hun spytter ud) i 30 min sidste år. Fin behandling men der var en masse spildtid med unødig snak og hvor hun slanger sig om en og laver en lille optræden. Den del ikke  lige mig. Effektivt set nok bare 10 minutters sutten og resten snak og optræden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...