Hop til indhold
Livsnyder69

SweetB - Aarhus, skuffende

Recommended Posts

Har igen været uheldig og haft en dårlig opdagelse. Har tidligere besøgt SweetB (hende på foto), men da døren blev åbnet var det ikke hende. Overvejede kort at gå igen, men hun så nu sød nok ud. Efter meget dårlig kommunikation på engelsk og tys tys fordi overboen ikke måtte høre noget, fik jeg forklaret, at jeg gerne ville have bad. Inden aftalte vi 45 min massage, en 69'er afsluttende med HJ.

Hurtig bad og ind på briksen. Magen til elendig massage skal man lede længe efter. Bløde tryk rundt på kroppen uden decideret massage. Efter 10 min  " vend om" og hun gik straks igang med HJ... Jeg mindede hende og en 69'er, men det ville hun ikke. Hun kravlede dog op og satte sig på mit ansigt og fik så en slikketur. Efter 2 min "ok stop". Tilbage til HJ. Bad om at i det mindste at få lov at sprøjte på hende meget meget lille A-skåls bryster. "Ok" sagde hun efter lidt tøvet. Hun lagde sig på ryggen, og lagde 2 stykker køkkenrulle over sine bryster.... hallo hallo.... !!! 

Efter 25 min stod jeg igen på gaden med 1000 kr mindre og en elendig oplevelser rigere...

Tror Sweet B også var i huset, men var nok optaget på trods af at jeg havde bestilt tid.. 

https://annoncelight.dk/showad/291723 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Livsnyder69 skrev, for 6 minutter siden:

2 stykker køkkenrulle over sine bryster.... hallo hallo...

:lol::lol::lol::lol:
Ny variant af COB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 34 minutter siden:

Magen til elendig massage skal man lede længe efter. 

Nej, det får man de fleste steder :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...