Hop til indhold

Nuttree Hellerup - Ved du noget?

Featured Replies

Skrevet

https://www.nuttreewellness.dk/

Jeg kom forbi her for et par dage siden, og ville lige ind og se, om der var nogen, der kendte noget til den. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen rigtige og rimeligt nye anmeldelser, så jeg vil da lige høre her, om der er nogen, der har erfaringer herfra? De har vist været der meget længe, for jeg har godt lagt mærke til butikken før (for et par år siden).

De forekommer mig, at holde en 100%-kun-massage politik, og det passer umiddelbart også ret godt med området, de ligger i, uden at dette skal blive en debat om betydningen af dette.

Skrevet

Den kan jeg nemt svare på. Nuttree giver super god massage men UDEN nogen som helst form for tillægs ydelser.

Du fornærmer dem, og du får et blankt afslag hvis du så meget som antyder at du fx godt kunne tænke dig et handjob til sidst.

Lad være med at spilde din tid med at spørge om sådanne ekstra ydelser. Du kan besøge dem hvis du ønsker regulær massage som de er virkelig gode til, dog uden nogen form for seksuelle over- eller undertoner.

Jeg tror ikke at der er så mange thai klinikker som kører efter den praksis, men det gør Nuttree altså.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.