Hop til indhold
Magico

Nuttree Hellerup - Ved du noget?

Recommended Posts

https://www.nuttreewellness.dk/

Jeg kom forbi her for et par dage siden, og ville lige ind og se, om der var nogen, der kendte noget til den. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen rigtige og rimeligt nye anmeldelser, så jeg vil da lige høre her, om der er nogen, der har erfaringer herfra? De har vist været der meget længe, for jeg har godt lagt mærke til butikken før (for et par år siden).

De forekommer mig, at holde en 100%-kun-massage politik, og det passer umiddelbart også ret godt med området, de ligger i, uden at dette skal blive en debat om betydningen af dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Den kan jeg nemt svare på. Nuttree giver super god massage men UDEN nogen som helst form for tillægs ydelser.

Du fornærmer dem, og du får et blankt afslag hvis du så meget som antyder at du fx godt kunne tænke dig et handjob til sidst.

Lad være med at spilde din tid med at spørge om sådanne ekstra ydelser. Du kan besøge dem hvis du ønsker regulær massage som de er virkelig gode til, dog uden nogen form for seksuelle over- eller undertoner.

Jeg tror ikke at der er så mange thai klinikker som kører efter den praksis, men det gør Nuttree altså.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...