Hop til indhold
horny69

Kelly, Valby - en meget kedelig oplevelse

Recommended Posts

Hej.

Endte i panik i mandags da min liste med tre PGer ikke kunne. Endte med at have travlt og surfede rundt; fandt Kelly og fik en tid.

Billederne er ikke af hende, er faktisk meget afvigende. Også mere ned jeg normalt synes er er i orden. Men var for meget oppe at køre og skulle være gået.

Havde bestil en time, men endte ude efter 30 minutter.

Gav mig først fransk med gummi (selvom der står OWO i annoncen).

Derefter omkring 2 minutter i missionæren, hvor hun lå så jeg ikke rigtig kunne komme helt i bund. Måtte ikke doggy-style, og hun ville ikke ride.

Rev kondommet af og og ville kun give HJ eller almindelig massage.

Efter 25 minutter sage hun at der var mindre end 10 minuter tilbage. Gik uforløst derfra efter 30 minutter.

 

Sjældent har oplevet det så dårligt. Det må være i top 3 af dårlige oplevelser for mig.

Redigeret af horny69
Stavefejl
  • Synes godt om 1
  • Tak 7
  • Sørgelig 2
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 2 timer siden:

Hvad er en PG'er? 

Kunne det mon være en helt enkel tastefejl/ombytning...  Prøv evt. at bytte om på P og G, og se om det så ikke giver mening... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Pinkman skrev, for 24 minutter siden:

Kunne det mon være en helt enkel tastefejl/ombytning...  Prøv evt. at bytte om på P og G, og se om det så ikke giver mening... ;)

Måske...det kunne det være. Det kunne også betyde noget andet, men så er det jo så heldigt at der findes det der hedder et "spørgsmål", så man kan få "svar". 

Skidesmart:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har haft det samme oplevelse, hun har snydet  mig, ikke med pemge med på samme måde fu har oplevet... bare kedeligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...