Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der har været her ?

https://annoncelight.dk/showad/292781

Er interesseret i om det er hende på billederne.

Om der er superfransk på menuen?

Og opholder der sig  flere piger på adressen , sidst jeg var på besøg ved et Thai sted blev jeg vist igennem et helt frokost selskab af ældre pludrende Thai kvinder.  Hvilket jeg syntes var knap så fedt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, helt vildt sød pige og det er hende på billederne. Stedet er ikke det bedste i byen, og der sad en thai mand i køkkenet og kiggede efter en når man gik mellem værelset og badet.

Det var god massage, lækker B2B, en ok gang super fransk og og dejlig at tage bagfra den lille fine røv, desværre i anal.

Så vil ønske god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
sss skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har også besøgt hende, helt vildt sød pige og det er hende på billederne. Stedet er ikke det bedste i byen, og der sad en thai mand i køkkenet og kiggede efter en når man gik mellem værelset og badet.

Det var god massage, lækker B2B, en ok gang super fransk og og dejlig at tage bagfra den lille fine røv, desværre i anal.

Så vil ønske god tur

Hvad mener du med desværre i anal? Måtte du tag hende i røven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 29 minutter siden:

Hvad mener du med desværre i anal? Måtte du tag hende i røven?

I = ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big blue skrev, for 10 timer siden:

Hej er der nogen der har været her ?

https://annoncelight.dk/showad/292781

Er interesseret i om det er hende på billederne.

Om der er superfransk på menuen?

Og opholder der sig  flere piger på adressen , sidst jeg var på besøg ved et Thai sted blev jeg vist igennem et helt frokost selskab af ældre pludrende Thai kvinder.  Hvilket jeg syntes var knap så fedt....

Helt klart hende på billederne

sf er incl. Og hun er fræk og pirrende, med body to body og pussyglide 

på stedet mødte jeg kun en anden kvinde, og vi havde 1. Salen for os selv

 

god fornøjelse hvis du kikker forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede jeg er træt af at læse om jeres lovprisninger af hende.... Nu bliver jeg jo bare næsten nød til at besøge hende... ;-) Kan nogen løfte sløret for hendes priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎13‎-‎05‎-‎2020 at 08:34:

For helvede jeg er træt af at læse om jeres lovprisninger af hende.... Nu bliver jeg jo bare næsten nød til at besøge hende... ;-) Kan nogen løfte sløret for hendes priser?

Kære 22 cm and thick, jeg håber, at du har plan til at besøge hende. Jeg vil så gerne læse din beskrivelse af hende. du er i stand til at skiller din observation og din beskrivelser ad. Jeg forstår ikke, hvorfor skal hun have 1300 kr !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 15 timer siden:

Kære 22 cm and thick, jeg håber, at du har plan til at besøge hende. Jeg vil så gerne læse din beskrivelse af hende. du er i stand til at skiller din observation og din beskrivelser ad. Jeg forstår ikke, hvorfor skal hun have 1300 kr !!!

 

Hej Victor
Ved ikke om jeg når at besøge hende. Ringede og skrev til hende den anden dag men det var krop umuligt at komme igennem til hende. Men skal da nok skrive lidt om hende hvis det lykkedes.
De 1300 for en time med fuld pakke er vist en ok pris. Et hurtigt kig på annoncelight viste en der tog 1500 for fuld pakke og 200 ekstra for bj uden. Nu skal du så også læse hvad det var han gav 1300 for og ikke kun læse prisen. Han skriver massage, b2b, superfransk og sex i en time. Så jo - det er vist en ret rimelig pris. En "alm" gp tager typisk og 12-1300 kr for en time. Så jo, det er vel en rimelig pris. Specielt når hun så efter hvad flere skriver giver god valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt og ordnet hende en 5 gange. 
 

Dejlig sød og naturlig Thai pige, med sporty udseende krop. 

Hun er næsten lidt for aktiv, svært at nyde bare 1 min i samme position. 
der bliver aftørret ofte med vådserviet under akten, næsten så det er for meget. 
 

8/10

Setup’et er flyttet fra lufthavnsvej nord for Odense til Brobyværk (tættere ved Fåborg)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 34 minutter siden:

Setup’et er flyttet fra lufthavnsvej nord for Odense til Brobyværk (tættere ved Fåborg)

Det kommer da også længere og længere væk fra lov og orden... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle

Er der nogle der har set Alicehot annonce i dag.

Der er ikke et tlf nr. så hvis nogen har hendes nr. må de hjertens gerne sende mig en besked med det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandkant skrev, for 15 timer siden:

Hey alle

Er der nogle der har set Alicehot annonce i dag.

Der er ikke et tlf nr. så hvis nogen har hendes nr. må de hjertens gerne sende mig en besked med det !

 

GIANT COCK skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville også være meget interesseret i Alisahots nr. pb...på for hånd, tak.

Det står faktisk i annoncen:

ar eget sted

Fåborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...