Hop til indhold

Dejlig kinesisk pige! NEJ, desværre

Featured Replies

Skrevet

Blev på baggrund af en efterlysning om kvaliteten af denne kinesiske pige

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16125

blev jeg fristet til at prøve hende i stedet for de vanlige thaisteder.

Men det har jeg bittert fortrudt. :twisted: Det eneste positive, jeg kan sige, er pigens udseende. Hun lignede ganske vist ikke hende, der vises på billederne. Men hun var en flot lille nips, så jeg lod mig fristet til at blive.

Kort fortalt, kan pigen og besøget som helhed betegnes med U

Uengageret (havde mere travlt med at læse PC, der stor ved siden af sengen, og foretog 2 telefonopkald, mens hun "masserede" mig)

Uinspireret (BJ var det dårligste, jeg kan mindes at have modtaget)

Upersonligt (ingen snak, næsten ingen øjenkontakt, blev ikke modtaget i eller fulgt til døren)

Uhygiejnisk (seancen foregik i krøllet sengetøj, gulvet var nusset og køkkenet lignede noget, der havde været ramt af en mindre tzunami)

Uprofessionelt (havde ikke en dyt forstand på massage)

Hvorfor gik jeg ikke med det samme. Jo, jeg kunne ikke se på pigen, at hun var en "kold maskine". Da jeg skulle gå, fik jeg det sædvanlige spørgsmål, og jeg vendte tilbage. Da jeg sagde nej, spurgte hun ikke om hvorfor.

Konklusion:

Hold jer langt væk. Brug hellere de surt tjente penge de steder, hvor I kender udbud og service.

Skrevet

Det er ligegodt fantastisk med den kineser :o.

På Gimel – og tilsyneladende nu også her – afstedkom hun en alenlang streng. Det mest fantastiske er dog, at hendes uopdragne adfærd (med mobil og PC) fik kunderne til at strømme til, hvor folk normalt ville betakke sig.

Tankevækkende fænomen.

Skrevet

I forum efterlysninger nævnte en begrebet rollespil. Måske skal hendes succes i det lys.

Skrevet

Tak Mons!!!!!!!!!

Skylder dig en

Skrevet

har besøgt hende 2-3 gange og de 2 gange hun snakkede med andre kunder, bankede jeg bare endnu mere og hårdere i hende, så kunden i den anden ende (ikke min) var helt klar over hvad der skete. det er uhøfligt, så derfor må hun også forvente forskellige reaktioner på hendes opførsel.

hun har en fin krop, lidt for bleg efter min smag, men sikker dog et par bryster hun har, de er ægte og fantastiske at nusse. hende BJ er næsten med det hele nede i halsen og det ses ikke tit, der arbejdes i hvert fald på sagen.

stedet er lidt anderledes, det er som at træde ind i en pensionistlejlighed

Skrevet

Jeg besøgte hende et par gange lige da hun startede på for nogle år siden (og startede den berømte steng om hende). Dengang var hun skøn og faktisk nærmest engageret. Jeg fik meget god tid, blev budt på frokost osv. :D

Senere gik der helt oplagt "industri" i konceptet og jeg holdt op med at komme der. :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.